Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: 2018 Jule hilsen fra Bente

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    2018 Jule hilsen fra Bente

    [9231.jpg


    Kære alle på rokken.dk og varmestuestrik.dk
    Vupti så smuttede 2018 inden man ved af det, så jeg vil starte med at ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et mægtig godt nytår med hvad det år så vil bringe.
    Året der er gået har været meget turbolens for varmestuestrikkerne landet over der er blevet flytte godt og grundig rundt på depoterne, det at finde de nye depoter har vi ikke kunne gøre uden en massiv hjælp fra en hel del mennesker der syntes de bliver gjort et stort stykke arbejde indenfor varmestuestrik.dk; men vi er slet ikke færdig endnu der mangler 1 fjern depot i KBH og et depot hvor der kan sidde og strikke osv. I Odsherred – vi har fjern depot i Hørve men det er udendørs temperatur der er der, så der kommer vi og henter og bringe og så ellers ud i de varme biler igen ? MEN det ser ud som om der er lys forude ang. et varmt sted så vi også kan tage flere med i Varmestuestrik.dk Odsherred strikke klub , mere om det i januar.
    Tak for jeres store indsat i 2018 med strikke pindene og hækle nål + alt det andet i bruger til at gøre en indsat for varmestuestrik.dk og ikke mindst Tak til vores M/K der giver en hånd med hvor der skal flyttes og hentes og bringes og sælges over hele landet uden jer kan vi ikke få det hele til at fungere.
    Jeg og ikke mindst foreningen til varmestuestrik.dk bevarelse glæder os til 2019 hvad nyt der nu vil ske for man ved aldrig hvad der sker i morgen i varmestuestrik.dk

    Mange jule hilsner til jer alle
    Bente og Jens
    [/SIZE][/B]
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    God jul og godt nytår til alle her.

    Ja, det er et stort arbejde at flytte rundt hele tiden. Jeg tager hatten af for alle, der hjælper herinde i Varmestuestrik. Ville ønske, at jeg ikke boede så langt væk, så jeg også kunne hjælpe med at flytte, hente/bringe garn og færdigstrik rundt.

    Husk, at julen varer til Hellig Tre Konger!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    God (bag)jul og godt nytår til alle kræfterne bag varmestuestrik.dk, det er imponerende hvad der kan nås, når man står sammen om det. Jeg håber, jeg får lidt mere tid i det kommende år, dette år har for os fra september og en måneds tid endnu, gået med at hjælpe vores ene søn med istandsætte et lille hus han har købt, og det tager sin tid, når arbejde m.m. også skal passes. Og når man går der og svinger malerpenslen m.m., har man jo tid til at tænke tanker, og jeg har allerede en masse ideer til nye opskrifter, jeg glæder mig til at få afprøvet :) ET RIGTIG GODT NYTÅR TIL ALLE


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •