Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Udstilling i Hjerting Kirke

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Udstilling i Hjerting Kirke

    Jeg har i de sidste par uger snakket lidt frem og tilbage med kirketjener Grete som arbejder i Hjerting Kirke om at vi kunne holde en udstilling over de færdigstrikkede ting som er blevet strikket og hæklet af Nørklere i Hjerting Kirkes Nørklegruppe.

    I går aftes gik jeg i gang med at udvælge billeder og klippe dem til.
    I dag havde jeg dem med i Kirken og fik aftalt med Grete hvad hun ville skrive som overskrift og så gik jeg ellers i gang med at få sat billederne på række...

    Lillian (en af nørklerne) spurgte straks om jeg havde brug for lidt hjælp til at sætte klister stykkerne bag på billederne og hjalp derfor med at putte "klister kugler" på bagsiden af billederne så de var klar til at jeg kunne hænge dem op på tavlen. Og Karin (en anden nørkler) tilbød at hænge dem op hvis jeg ikke kunne nå Dejligt med godt samarbejde og jeg kunne heldigvis godt nå :)

    Det kom der dette resultat ud af:

    IMG_20181025_134444.jpg

    Det hænger i konfirmandernes lokale hvor vi plejer at afholde nørklehygge og hvor der foregår mange andre arrangementer.

    Efter jeg har taget dette billede har Grete sat vores foldere nedenunder så alle interesserede nemt kan komme i kontakt med mig hvis de også får lyst til at være nye varmestuestrikkere eller på anden måde har lyst til at være med.
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Stort arbejde du har lavet der og hvor ser det godt ud.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •