Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Odsherred depotet flytter igen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139

    Odsherred depotet flytter igen

    Så har Odsherred depotet fået en mega stor julegave

    Vi har fået nyt depot hvor vi kan have alt samlet så både Fjordgården og Baeshøjgård lukker efter sidste åbningsdag den 4-1 2020.


    Odsherred depotet flytter til


    Grevinge plejecenter

    Rolighedsvej 2

    4571 Grevinge

    Sidste åbning på Baeshøjgaard i Vig

    er den 4 januar 2020

    fra 10 til 13

    Første åbnings dag i Grevinge er den 7 marts 2020 fra kl 10 til 14


    Vi glæder os til at flytte stille og roligt med hjælp fra nytte holdet i Nykøbing Sj.
    Venlig hilsen
    Rokken

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Så fik vi lukket på Baeshøj gård og Lis -Jens og jeg fik kasser op på loftet nu skal vi bare lige ud og lede efter vores flag, kasserne er bleve flyttet mange gange af personalet derover og hvor er det så lige flaget er landet; nå vi finder det nok.

    Venteværelse kurven i den store sal er også blevet afsluttet og nyt arbejde er blevet sat i gang + der er sat nyt "billed" i rammen 20200105_101141 (2).jpg 20200105_144052 (2).jpg

    Så er der kommet en masse dejligt garn til Odsherred depotet det skal vi lige have pakket om så det er nemmer at håndtere. Det bliver kørt på depotet på torsdag af Åse -Lis -Jens og mig.
    Venlig hilsen
    Rokken

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Okay

    20200106_155316 (2).jpg

    Hvor er det dejligt at møde mennesker der bare tropper op og giver en hånd med efter et indslag på Facebook TAK til Carsten og [URL="https://www.facebook.com/Rengøringen-942441432570144/"]Lissi Petersen det er spændende at møde jer og TAK for de mange tips om at komme i kontakt med dem der boer i Grevinge og omegn. Det første billed er fra det rum der kun skal rumme garn, vi har jo 3 rum så et af de andre rum skal rumme færdig ting og det 3 kan bruges til "rode" rum med knapper og alt det der ligger rundt omkring, Rummene er ca på 25 kvadrart meter hver og så er der det store konference rum vi også må bruge, det bliver dejligt at få god plads til at sorter garn i. 20200106_155351 (2).jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Det er godt, I fik hjælp
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.474
    Hvor er det dejligt at høre at det lykkedes så hurtigt at finde hjælp.
    Tak til Carsten og Lissi.

    Jeg glæder mig til at se det nye depot.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er alt sat i system så den store flytning fra Fjordgården til Grevinge kommer til at foregå den 5-2
    morstrik har skaffet et mega godt tilbud på nye plastik kasser fra Stark fordi de almindelig flytte kasser er vi nød til at kasser , de går i stykker for et godt ord nok fordi de har stået på deres lager på Fjordgården.

    Det bliver dejligt at få samlet det hele et sted så bliver det også nemmer for dem der arbejder på depotet der bliver så godt som ingen løft.
    Så skal der bare sættes system i det men det har morstrik bare styr på , så hun kan "piske" rundt med os der gerne vil hjælpe. :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •