Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 96

Emner: Depot i Bramminge 2015 + 16 *strikkeklub på lørdag*

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Depot i Bramminge 2015 + 16 *strikkeklub på lørdag*

    Så kan jeg sige tillykke til varmestuestrikkerne i Sønder Jylland, der bliver nu korter til de forskellige depoter.

    Vi har fået et dejligt depot via VINDROSEN På Jernbanegade 8 6740 Bramming 9.jpg
    Der er masser af parkerings plads - Alle tog og busser stopper på den anden siden af gaden
    .

    Mosehuset og Britta kom til den aftalte tid hvor vi skulle møde Danny,vi var der lidt før, lidt svært at afgøre med tiden når man kommer fra Sjælland og som det første der næsten altid sker når varmestuestrikker mødes, så skal der tømmes og fyldes biler, også denne gang 2.jpg

    Danny kom og vi fik en rundvisning i hele huset som vi måtte bruge over alt, vi var rørende enig om vi var kommet i himmeriget, det her depot er det aller bedste vi har fået, der var alt, computer stor køkken og en masse møde rum, ja selv teleslynge var der.
    Vi var ikke til at styre på 1 tønde land, så måtte vi bare ned i kælderen for at se det rum vi måtte bruge.

    3.jpg Der havde været børnehave i huset før og børnene havde leget med huset i baggrunden. 4.jpg og i den anden ende 5.jpg Der skal gang i en støvsuger og det der stod derinde, skal ryddes over i et hjørne, møblerne der stod der måtte vi bruge som vi havde lyst. Andre grupper havde en anden del af et kælderen som så ud som vores inden de fik gjort det i stand 6.jpg

    Vi glæder os til at få ryddet op og sat på plads 7.jpg Håber der er nogen der har lyst til at være med.

    Hvornår begynder vi på det ??? Ja mosehuset og jeg er blevet enige om at vente til efter jul, altså i januar går vi stille og roligt igang, fordi der er mere end nok at gøre med de tiltag der er sket i Sønder Jylland resten af året.

    Kom frit frem og skriv meget gerne om du har lyst til at være med til at rydde op og få et depot op og stå.

    Hvem skal være de 2 depot bestyre ? Der er ingen endnu, har du lyst så henvend dig til mosehuset eller mig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold da op det ser rigtig dejligt ud, håber der er nogen i området der giver en hånd med.

  3. #3
    mosehuset Gæst
    Ja, det er rigtig godt, jeg glæder mig til at vi får det i gang. Jeg glæder mig også til et godt samarbejde med to nye depot bestyre, så kom frisk.

  4. #4
    mosehuset Gæst
    Ja, som hundeuld skriver, så skal vi bruge to depots bestyre til det nye depot i Bramming. Der følger naturligvis nogle pligter med, dem nævner jeg her under.

    Depot bestyrene skal:

    De to der bliver valgt skal kunne arbejde sammen.
    Tage godt imod, såvel nye som gamle varmestuestrikkere, når de kommer efter garn og for at aflevere færdigstrik.
    Tage imod garnindleveriger, få det fotograferet, sorteret og lagt ind i garnkassen, her på rokken, samt få det lagt på plads på depotet.
    Hvis varmestuestrikkeren ikke selv kan fotografere og lægge billeder ind på rokken, skal dette gøres.
    Pakke færdigstrik til værestederne, som søger om strik hos os. ( Det vil de naturligvis blive oplært i )
    Færdigstrik, skal også lægges på plads på depotet.
    Der forventes at depotet skal være åben, mindst en gang i måneden, dog ikke i juli og august, ej heller i december.

    Vindrosen i Bramming er et stort hus med mange gode faciliteter, som frit kan benyttes.

    Vindrosen skal være et rart sted at komme.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg ønsker stort tillykke med det dejlige depot
    og Julemor

  6. #6
    mosehuset Gæst
    Jeg må hellere lige tilføje, at der på ingen måde er tale om at de to depot bestyre kommer til at stå alene med det, de vil altid være velkommen til at kontakt mig, hundeuld eller en anden tovholder, hvis der er noget de er i tvivl om.
    Så meld jer endelig, hvis det er noget I gerne vil være en del af.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Tillykke med depotet. Det ser godt ud allerede og skal nok blive super, når der bliver ryddet op og indrettet praktisk.
    Held og lykke til de to, som får fornøjelsen af at være depotbestyrere i Bramminge.

  8. #8
    mosehuset Gæst
    Tak, Inger K

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Er der nogen der har "summet" over om de vil være med på depotet i Bramming ? Så kom frit frem
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der 2 depot bestyr til det nye Køge depot, er der nogen i Bramming området der har lyst til at være med ..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 10 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •