Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Vi er med på Grønnegården den 1-4-18

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Vi er med på Grønnegården den 1-4-18


    En indbydelse som vi har taget imod , foreløbig kommer Åse - Lis og jeg og er på standen, vil DU også vær med, så kontakt mig på 2572 0119

    Kære alle sammen

    Jeg videreformidler et tilbud fra de nye ejere af Grønnegården her i Annebergparken, Gitte Klausen og Morten Schantz, der gerne vil invitere folk til et åbent hus-arrangement påskesøndag den 1. april fra kl. 12-16. Hele Grønnegården-anlægget vil blive åbnet den dag for folk at gå på opdagelse i. Gitte og Morten ser frem til at møde folk og begynde på at danne et lokalt netværk.

    I anledning af det kunne de godt tænke sig, at der var nogle gode folk rundt om i nogle af bygningerne, der bød på forfriskninger, solgte mad, udstillede kunst. Der er ikke mange begrænsninger, det kan være næsten hvad som helst.

    Lokalerne står til rådighed -- gratis -- og hvordan og hvorledes I evt. kunne finde ud af at tjene penge (eller ej), er op til jer. Tænk på dagen som en slags pop-up-marked/udstilling og åbent hus. I skal selv stå for borde og stole og hvad ellers af grej, I har brug for.

    Påske er lige om lidt -- det ved jeg -- så fristen for at tilmelde sig er allerede her på onsdag den 14. marts. Der skal nås at markedsføre, lave pressemeddelelser, købe avisannoncer osv.
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-03-2018 kl. 10:50
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •