Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hvad gør vi så her

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hvad gør vi så her

    Masser af oldemors firkanter er kommet til hoved depotet og vi vil jo så gerne lave noget af dem; men det er et stort arbejde .

    Her var der nok til et tæppe i bomuldsgarn men hvem har energi til at hækle en omgang rundt om hver firkant og ikke mindst hæfte alle enderne og og hækle dem sammen.

    Der er nok til et tæppe 20180310_111222.jpg og vi har bomulds spole garn til at lave det færdig. 20180310_111229.jpg

    Nu har vi foreløbig lavet 10 poser med 17 firkanter i , håber så der er nogen der har lyst til at tage dem med og hæfte ender og så må vi finde en der har mod på det sidste.

    Tæppet vil blive udleveret til et krisecenter når det er færdigt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nu kan jeg ikke helt se, hvor mange ender der skal hæftes, men i hvert fald dem på den yderste omgang - den lyse rødlige - kan jo hækles med ind, når der hækles kant omkring firkanterne. Det sammen kan starttråden på omgangen, det giver da lidt færre ender der skal hæftes

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er et stort arbejde, der ligger forude. Men mon ikke det kan lykkes ved fælles hjælp
    Er sikker på tæppet bliver når det bliver færdigt

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Jeg har så tit sagt, at jeg gerne hæfter ender....
    Uden det er bundet i andet end floskler

    Så NU siger jeg det - højt - her: Jeg vil gerne hæfte enderne på firkanterne,
    men kan ikke hækle/sy dem sammen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja der er ca 4 ender på alle der er lavet, det er dem vi skal have væk :)

    Og det er super flot med dit tilbud Pia , hvis vi ikke har fået det lavet til sommer, så får Inge K det med hjem så er der vinter arbejde til jer på Videbæk depotet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •