Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Sygehus besøg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Sygehus besøg

    Nu er det efterhånden sådan at der er mange steder hvor man ikke må medbringe blomster hverken i jord eller vand på sygehus afd. på grund af infektions faren, hvad man jo godt kan forstå det er jo ikke som i gamle dage hvor gang personalet gik og skiftede vand på blomsterne der blev sat udenfor stuerne om natten, de tider er forbi.

    Men i går skulle vi lidt akut på sygehus besøg og ville så tage lidt med, jeg ventede og drejede det i hoved hvad pokker kunne jeg få fat i på en søndag eftermiddag som min veninde kunne blive glad for.

    Det blev det her 20180218_154754.jpg et "sladder" blad mest med omtale af de kongelige , det er lige hende og 2 tørkager med marcipan hvad er hendes foretrukne kager og de faldt også i god jord.

    Men har i andre en god løsning/ide om hvad man kan tage med på syge besøg så lad os andre blive oplyst
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvis blomster er tilladt, tager vi en buket med, og også gerne læsestof efter hvad den enkelte interesserer sig for. Og lidt guf, som I også har gjort, af den slags som vedkommende er rigtig glad for. Afhængig af hvad man er indlagt for, kunne jeg finde på at købe nogle nøgler garn, strikkepinde og evt. finde en opskrift der passer til.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Nov 2009
    Geografisk sted
    Knebel
    Indlæg
    1.379
    Hvis patienten er kommet lidt hurtigt ud af døren, kan garn og pinde jo være et forslag og et godt tidsfordriv. Måske patienten kan nå et par varmestue-strømper under indlæggelsen

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Nu ved jeg tilfældigvis at denne patient ikke strikker, da jeg har kendt hende siden min barndom og jeg har strikket noget til hende inden jeg flyttede hjemmefra (hun var også en god veninde til min afdøde forældre)


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Helt rigtig morstrik :) og Missemor man må ikke tage en buket med mere.. det ville ellers munter en patient op siger jeg af erfaring .

    Men jeg har virkelig tænkt over det her der er jo også mænd, engang for en del år siden havde vi en ven der bare skulle blive på hospitalet i længere tid og da han ikke var "hunde syg" var tiden lang. Det endt med at vi tog 3 rødvins glas + proptrækker med hjemmefra og købt en god rødvin som vi viste han godt måtte få og lidt snaks, så hygge vi os i 3 timer.

    Men kom endelig med jeres ideer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Køb et kryds og tværs blad. Det kan man bruge lang tid på at gætte. Eller et par gode bøger.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •