Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Julehygge den 24-12-17 nissehuer

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Julehygge den 24-12-17 nissehuer

    Julehygge den 24-12-17 Nisse huer til krisecenter


    Bente Krestine og jeg har fået den ide på hoved depotet, at vi sådan lige får strikket nissehuer til vores krisecenter til 2018 udleveringen her på Sjælland , så alle børn har en hue juleaften. Håber jeres depoter tager den op så alle krisecenter får huer til jul næste år. Hoved depotet satser på at få lavet 400 til 500.

    Garnet i kan bruge må i finde i det blandet garn i får ind og det er fint også at bruge acryl og hvad der ellers er, husk dog på uld garn er til vanter..

    På hoved depotet har vi lavet et bord med garn til huerne Vedhæftet fil 89672 når der kommer nogen ind, så kommer der en kurve/kasse til dem Vedhæftet fil 89673

    Da vi også har fået et dødsbo ind på hoved depotet hvor der var en del stof imellem, har Staal på taget sig den opgave at sy sække" til hvert sted hvor de kan opbevare huerne fra år til år.

    Jeg har strikket nogle modeller lidt ud af hoved Vedhæftet fil 89734 Vedhæftet fil 89735 Vedhæftet fil 89736 Vedhæftet fil 89737 Vedhæftet fil 89738 Vedhæftet fil 89739 , har dog fået dem ind i hoved igen og fået lavet en opskrift så i alle kan være med kommer i næste indlæg

    Der er lavet et emne hvor vi alle kan følge med i hvor mange der er lavet og hvor forskellige de er HER

    Vi håber alle vil være med og få mange hyggelige timer med strikkepinde og hækle nål i følgende emner ligger der link til nisse huer også; men hvorfor ikke lege og gør som man har lyst. Finder i en opskrift på nettet, så lig et link ind til den , der kan jo være der er en der gerne netop gerne vil lave den.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er Varmestuestrikkernes copy opskrift Vedhæftet fil 89741


    Her er en anden model Vedhæftet fil 89540 http://www.familiejournal.dk/haandar...ue-med-klapper

    Til børnenes legerum på krisecenter Vedhæftet fil 89541 http://www.familiejournal.dk/haandar...je-og-nissehue

    Finder i nogle andre modeller/ opskrifter så læg dem endelig ind så vi alle kan få glæde af dem.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Super god og sød ide
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Super idé
    og Julemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt i vil være med, så skal vi bare have solgt ideen til vores strikker på depoterne uden det kommer ud i den store offentlighed, for så drukner krisecentrene nok i nisse huer :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Vedhæftet fil 89574

    Jeg fandt lige denne gratis opskrift hos Stoff og Stil

    Vedhæftet fil 89575
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Vedhæftede filer Vedhæftede filer

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    https://www.alt.dk/haandarbejde/sod-strikket-nissehue

    Vedhæftet fil 89576

    Jeg fandt lige en mere.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    28 Nov 2015
    Geografisk sted
    køge
    Indlæg
    17
    https://mayflower.dk/opskrifter/614/da.aspx

    Det ser ud som om linket ikke virker?? Det har jeg ikke været ude for før, nogen der har den ide om hvorfor?

    Til de helt små er her en god opskrift på en djævlehue i glatstrikning, der blot skal sys sammen midt bag.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den er der nu :) TAK skal du have så kan vi få lavet et par stykker af dem også

    Her er en bare strikket ud af hoved Vedhæftet fil 89659 2 forskellige rød farve, jeg kunne ikke se det her i aften belysningen, hvis jeg havde, så var der nok sat en hvid stribe ind den anden røde farve var begyndt.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu har jeg prøvet den opskrift fra Familie journalen men med lidt tynder garn Vedhæftet fil 89648
    Opskriften er på pind 5 jeg har strikket denne her på pind 4

    Hvorfor ikke en i grå og mørk rødbrun Vedhæftet fil 89671 så her er den...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •