Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Julehygge den 17-12-17 piberense nisser

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Julehygge den 17-12-17 piberense nisser

    Hvor mange af os gamle har ikke siddet og lavet piberense nisser, nok ikke så flotte som de her af missemor har lavet 0024b.jpg missemor har doneret denne opskrift til os så vi kan give den som en lille gave til jer Piberensenisser.pdf

    Dem der blevet lavet i min barndom var af hvide piberenser som vi "lånte" fra min fars beholdning :) her er de røde 00d3fb0e08436d1e1cbf055cf29ab8b8.jpg vi viklede rødt garn rundt om de hvide piberenser og til ansigtet blev kanten af avisen hvor der ikke var trykt noget brugt.

    Men hvem husker ikke Dalle valle jule nisser 877d059807e4a8dcf1f4540fdd4b5b10.jpg jeg tror de stod i mange hjem landet over, når jule kataloget kom hvert år i guder vi unger var næsten ved at flå det fra hinanden for at få lov til at sætte krydser på det vi ønskede os..

    Garn nisserne var også et hit 300ae867fd3fcd639fc39a7e124d9bdd.jpg

    Men sådan ser nutids piberense nisser ud 0024a.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Hvor er de søde...
    Tror det er sådan nogen man ikke kan stoppe med at lave igen, hvis man først går igang..
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    De er godt nok kære Jeg har stadig nogle få tilbage i den julepynt som jeg har arvet fra min mormor og morfar - og de kommer frem hvert år og skal sidde og pynte på juletræet - glæder mig helt til vi får købt træet og de skal frem når vi skal til at pynte det
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •