Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 71

Emner: Julehygge med drillenissen 2016

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Julehygge med drillenissen 2016

    ...... at se de skønne julemotiver på "knapperne" her på Rokken - man bliver helt glad i låget

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Julehygge med drillenissen 2016

    nisse.jpg

    Drillenissen der huser her på rokken.dk i tide og utide
    har lige været forbi her for at fortælle at der nok er nogen der skal holde øje med postkassen i den gode juletid.

    I dag har vi her i huset tændt julekalender lyset til vores morgen bord, har i nogen specielle ting i gør den 1 december, så lad os være med og skriv det her.

    Hvis du får besøg af drille nissen, tag et billed og lad os være med til at se gaven. HUSK du kan også sende en drillenisse gave til en du har lyst til at glæde.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Ja det giver jeg dig fuldstændig ret i Missemor
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Traditionen med julekalendere med 24 låger stammer, som mange af vores andre juletraditioner, fra Tyskland. I 1932 begyndte man i Danmark at trykke todimensionelle kalendere, i 1942 kom kalenderlyset til Danmark og efter 1945 blev der også fremstillet tredimensionelle julekalendere her til lands.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Drillenissen har siddet på min skulder hele dagen i går nisse.jpg og fået alle 3 telefoner til at ringe på samme tid og ikke mindst bombarder min mail konto med mail... Hvorfor go morgen fra TV2 vil have vi skal komme ind og fortælle om vores arbejde med varmestuestrik.dk

    Så derfor kære medlemmer dukker missemor/Lissi og mit hoved op på skærmen nok den 9-12 da bliver det i hvert tilfælde optaget.. håber vi kan komme op tidligt den dag..
    Sidst redigeret af hundeuld : 02-12-2016 kl. 08:05
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Uhhadada det bliver spændende den 9. - gad vide om vi skal hyre en manager når nu filmtilbuddene vælter ind
    Weekenden er skudt i gang her i huset - bager juletræspynt til firmaets juletræ - god weekend derude
    IMG_5027.jpg

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I Strandbygade Esbjerg trykker børnene næsen flad mod ruden. Vestjydsk Hobby-Teknik har nemlig udsmykket vinduet med et vinterlandskab, og rundt i det fine landskab kører det flotteste Märklin-tog, som man bare må se.

    Vi er i begyndelsen af 1960’erne, og Jens Vaupell fra Esbjerg Byhistoriske Arkiv husker tydeligt butikken og toget.

    ”Dengang var butikkernes juleudstillinger et udflugtsmål. Og jeg husker tydeligt Märklin-toget i Vestjydsk Hobby-Teknik. De havde placeret en knap udenfor, som man kunne trykke på og selv få toget til at køre. Det var noget, vi altid skulle prøve, og det står stadigvæk klart i erindringen”.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Drillenissen har også fået min adresse. Så jeg venter spændt på, om der kommer noget.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Besøg af drillenissen

    I dag havde jeg besøg af drillenissen i Bramming Depot mens vi hyggede i "Strikkeklub Bramming - under varmestuestrik.dk"

    Lige pludselig lå denne kuvert i min strikkekurv

    20161203_144839.jpg

    Det var rigtig spændende at åbne kuverten og tænk drillenissen vidste åbenbart lige hvad jeg ønskede mig for det var...

    20161203_144924.jpg En bog som jeg glæder mig Rigtig meget til at læse i

    Så rigtig mange tak for den gode gave søde drillenisse
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nej hvor er det sjovt at drillenisse lige vidste det - men sådan er han nu - han er overalt - og ved alt

Side 1 af 8 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •