Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Havens 4. kvartal

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Havens 4. kvartal

    Ja nu er det så blevet årets sidste kvartal. Faktisk har det stået på i flere uger allerede og idag er der 2 mdr. til jul Og netop nu er det vigtigt at få afsluttet godt derude. Når altså man kan komme til at lave noget og ikke bare ødelægger ved at trampe rundt i mudder

    Sidste år prøvede jeg for første gang at efterårsklippe mine Sommerfuglebuske. Alle år har de ellers fået en omgang samtidig med roserne omkring Dronning Margrethes fødselsdag. Så det var med en anelse bæven, at jeg trodsede det "man plejer at gøre". Men det virkede upåklageligt. Så får vi snart en dag med tørvejr og sol, så er jeg der med saksen

    Lige nu har dagen endnu ikke fået øjne og tegner ikke specielt godt til at fotografere i. Så jeg hiver et foto frem, som er 5-6 uger gammelt. Ikke desto mindre vil jeg kunne gå ud og lave en tilsvarende buket idag, hvis jeg lyster. De blomstrer stadig derude HS06.jpg
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Flotte farver.
    Mine sommerfuglebuske er begyndt at blomstre igen, så det lyser dejligt op.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Min gule 'Sungold' inde i haven blomstrer også lige indtil frosten tager den. Men de to violette ude ved vejen når ikke mere blomstring. Det har simpelthen været for mørkt i vejret denne måned.
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •