Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Bornholm Varmestuestrikkehygge

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Bornholm Varmestuestrikkehygge

    I sensommeren er vi så småt startet op med varmestuestrikkehygge på Bornholm. Det har været aftalt fra gang til gang og hidtil været en gang pr. måned på skift hos nogle af vi 7, som har ønsket at være med indtil videre. Seneste hygge var igår, hvor jeg ikke deltog, da jeg var sammen med stenebjerg for at se vores kommende garndepot i Aakirkeby gamle biograf.

    Næste strikkehygge foregår onsdag den 15/11, kl. 10 hos undertegnede. Jeg sørger for kaffe/te og lidt til den søde tand og ellers så knitrer strikke- eller andre pinde og vi inspireres af hinanden. Sidder du et sted på Bornholm og kunne tænke dig at være med, så send mig en Privat Besked for at få adresse og lige sige hej
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg minder lige om, at interesserede strikkere/hæklere på Bornholm er velkomne til at være med til at hygge den 15/11, kl. 10 - adressen får du ved at sende mig en personlig besked

    Derudover er I, såvel nye som "gamle", meget velkomne til at medbringe færdig varmestuestrik. Så vil jeg sørge for, at det kommer videre til Stenebjerg, som er garncentral
    og Julemor

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der blev rigtig gået til strikkepindene og kagerne og hygget og grinet og delt idéer om mangt og meget idag foruden at aflevere en masse dejlig varmestuestrik Og til slut var vi et kort besøg på det kommende depot i Aakirkeby. Jeg beklager meget, at jeg i farten glemte at tage cameraet med derop. Men et foto i køkkenet ved mig blev det da til. Tak til alle damerne for en hyggelig dag. hygge01.jpg Alice strik af eget garn: Alice 5 håndledsvarmere og 4 huer af eget garn.jpg Alice strik af varmestuegarn: Alice 3 halsedisser af varmestuegarn.jpg
    Donation af 14 par sokker som Signe havde med fra en dame i Gudhjem Dame Gudhjem 14 par sokker.jpg Lonni strik: Lonni 6 huer.jpg Signe strik: Signe 6 halsedisser og halstørklæde.jpg
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej hvor hyggeligt og flittige i har været. Glæder mig til at se hvordan i får indrettet biografen :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er myreflittige og hyggelige kvinder ja Og så fik jeg her til morgen også lige gjort et par sokker færdige, som kan komme med, når jeg skal aflevere de dejlige sager til Stenebjerg i aften Dorte.jpg Mange bække små gør jo som bekendt en stor å: Sidder du et sted på Bornholm og har et eller flere stykker hjemmestrik, du gerne vil donere til varmestuestrik, så send mig en personlig besked - hvert stykke tæller
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •