Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Hjælp til pakning af varmestuestrik i uge 42 KBH

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hjælp til pakning af varmestuestrik i uge 42 KBH

    Nogen der kan give en hånd med til pakning af varmstuestrik i uge 42 på Kofoeds skole på Amager

    Strikket bliver afhentet den 17-10 af Kofoeds skole i Odsherred og jo hurtigere det bliver pakket til stederne der skal have det, jo hurtigere kommer det ud og det er rigtig koldt nu om natten.

    Man behøver ikke at være varmestuestrikker for at hjælpe, kender du nogen der har 3 til 4 timer 1 dag så prøv at hjælpe os her.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Håber der er nogen der melder sig, jeg ville rigtigt gerne, men det der arbejder, tager alt for meget af ens fritid

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det har virkelig været et være bøvl i år med pakninger Men nu ser det ud til at der kommer en løsning Lis og hendes mand Frede kommer i morgen på hoved depotet for at pakke flyttekasserne over i plastik poser og den 17 kommer Kofoeds skole og henter det hele fra hoved depotet og det bliver fragtet til fjerne lagret på Kofoeds skole. Så torsdag den 19 kommer Britta ( den nye depotbestyr i Stenlille og hendes ven Jørgen for at hjælpe med pakningerne på Kofoeds skole helt fra Sorø, det er skimes lidt for dårligt der ikke er nogen fra KBH der melder sig til det arbejde
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor er jeg glad for det er lykkedes at finde en løsning. Ville ellers rigtigt gerne have hjulpet, men det arbejde der, tager alt for meget af ens fritid. Jeg tænker, at der må da være varmestuestrikkere i det område, der måske havde et par timer i overskud - for det har vel ikke været et krav, at det skulle være depotbestyrere - tovholdere

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Overhoved ikke, bare vi kan låne et par hænder så er det lige meget hvor på de sidder er der flere, så meld jeg gerne, lige nu er der 3 par hænder og en kontodame nemlig mig løft kan og må jeg ikke :9
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •