I starten af oktober pakkede Stenebjerg og jeg til udlevering i 2018 på Bornholm samt samlede, hvad vi havde i overskud fra vore flittige strikkere/hæklere, da vi alligevel skulle have depotet stablet på benene på en ny adresse for 3. gang i år.

En af vore strikkere tog sig af at aflevere overskuddet i hele 3 sække på den anden side af vandet den 12. oktober. Rigtig mange tak for at løfte i fællesskab

Idag afleverede Stenebjerg og jeg så det pakkede til Værestedet på Fabriksvej i Rønne. Stenebjerg havde kontakt til dem i mandags og det viste sig, at de 20 huer, vi oprindeligt havde pakket med til dem, skulle tages ud af sækken, for de havde et overskud fra sidste år. Så kan de 20 huer gøre gavn andetsteds. Til gengæld fik de ekstra luffer og håndledsvarmere, som vi fik ind på vores depotdag i lørdags. Derfor stemmer billedet ikke helt, da det blev taget før ændringerne.

Men klokken lidt i middag mødtes vi og fulgtes ad til trappen ned til værestedet, hvorfra der kom den skønneste duft af varm mad. Vi blev budt indenfor og strikket blev lagt op på et bord, så brugerne kunne se og få lov til at tage efter personalets anvisninger. Og jeg kan garantere for, at der blev gjort store øjne og beundret og valgt ud og jeg skal give dig skal jeg! Stor glæde og stor taknemlighed og benovelse over, at det var gratis. Strømperne/sokkerne er simpelthen det bedste! Men halsedisserne fik bestemt også meget stor interesse ligesom noget til at varme hænderne tiltrak opmærksomhed. Vi skulle hilse mange gange og sige stor tak til strikkedamerne


Sendes over efterår1801.jpg Aflev 181031.jpgVærestedetalt.jpg