Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 51

Emner: Bornholm får deres eget depot i Åkirkeby

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Er sikker på, den 22. maj bliver en rigtig dejlig dag
    og Julemor

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nøj det ser godt ud - og lagkage - det ender da med vi kan trille hjem fra vores Bornholmertur

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så er det om en uge, vi inviterer indenfor Der bliver på tirsdag trakteret med kaffe, the, saft og ikke mindst lagkager doneret af Fru Petersens Café og vi får besøg fra Hovedepotet Det er så samtidig første og sidste depotåbningsdag på Bornholm før sommer, så kom glad med strik og få garn med hjem, hvis du mangler

    Vi har allerede med 3 depotindretningsdage tyvstartet lidt på hyggen blandt nogle af øens flittige strikkere. Og vi håber, at flere vil komme til - der er plads nok til meget hygge

    På lørdag den 19/5 tager jeg på depotet mellem kl. 10 og 12 for at lave skilt til at sætte på fortovet på depotindvielsesdagen. Det kunne jeg selvfølgelig bare gøre herhjemme. Men jeg tænker, at det måske kan gøres endnu bedre i fælles kreativitet på stedet. Så har du tid og lyst, så kom forbi

    indgang.jpg
    Sidst redigeret af Zep : 15-05-2018 kl. 09:42
    og Julemor

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jamen hvor spændende.. god arbejdes dag
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    TAK for den store opbakning idag! Tak for gavmildheden og strikkelysten. Tak for snak på kryds og tværs mellem gammel som ny strikker. Og tak for besøget fra Hoveddepotet med yderligere forsyninger af garn, garnvinde og spoleapparat m.m.. Jeg tror, Poul Erik fik taget en hel del rigtig fine billeder

    Torsdag tager jeg indenom depotet igen og får fotograferet al den skønne strik, som blev indleveret. Der var ikke lige tid til overblik over det idag.
    og Julemor

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Arh måske ikke lige hver uge. Men månedligt http://www.tv2bornholm.dk/?newsID=214666
    og Julemor

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så blev depotet på Jernbanegade 7 indviet igår. Lokalerne, som vor kommune så gavmildt har stillet til rådighed, indtil ejendommen en dag sælges. Fantastiske lokaler, som vi er rigtig glade for

    Her følger en række øjeblikke, som er indfanget af Lissi s mand, som i dagens anledning susede rundt med camera. Vi siger mange tak til Poul Erik. Jeg har haft mit hyr med at sidde og udvælge fra intet mindre end 102 mulige...

    En stor og varm tak skal også lyde til resten af selskabet fra Hoveddepotet , som kom med garn, garnvinde, spoleapparat, plastposer sponsoreret af Netto i Allinge og meget mere samt ikke mindst højt humør og assistance til at fortælle, hvad varmestuestrik går ud på. For slet ikke at tale om, at det jo var de grundlæggende kræfter - Bente og Jens, som tilbage i 2006 begyndte et kæmpe arbejde med at skaffe garn, strikkkere og i det hele taget organisere det hele til glæde og gavn for såvel strikkefællesskab som de socialt udsatte, som modtager al den dejlige strik i sidste ende.

    Og strikkefællesskabet var i høj grad repræsenteret af nogle af de allerede flittige varmestuestrikkere på Bornholm foruden nytilkomne, som blev budt velkommen :D Vi fik en skæg gave, som udspringer af 3 depotrindretningsdage frem til indvielsen, hvor en trofast gruppe af strikkere har lagt pindene og gået igang med kost og spand og sortering m.m.m. Og det kostede jo remedier til rengøring, som blev finansieret af nogle af de skønne §18-midler, vi blev bevilget fra kommunen. Da det regnskab var afsluttet, dukkede imidlertid en bemærkning op fra de flittige strikkedamer; "Vi mangler nu en opvaskebalje". Ååååh ja, klart til kaffekrus og teskeer m.m. efter den månedlige strikkehygge . Jeg tænkte så, at jeg nok kunne fremskaffe en fra gemmerne til start den 25/8-18. Men sørme om ikke Alice og Kirsten begavede fællesskabet med en ganske ny. Det fik det brede smil frem - tak de damer

    TV2 Bornholm var også på pletten og lavede indslag. Og der var jo også de der lækre lagkager, sponsoreret af Fru Petersens Café.

    Der blev indleveret en masse dejlig strik af faste såvel som nye strikkere, som jeg imorgen tager op og fotograferer. Ligesom der blev udleveret garn til strikning i sommerferien, som nu er skudt igang for varmestuestrik.dk på Bornholm. Vi mødes igen 25/8-18, 10-12 - jeg laver en reminder i august. Dog vil Ulla muligvis i juni på opfordring af Mona, som lagde vejen forbi indvielsen, komme til et arrangement for strikkere og hæklere på Bornholm og fortælle om, hvem vi fra varmestuestrik.dk er.

    På vegne af depotet vil jeg takke for en skøn dag, som gik over al forventning

    LilleInd01.jpg LilleInd02.jpg LilleInd03.jpg LilleInd04.jpg LilleIndv001.jpg LilleIndv002.jpg LilleIndv004.jpg LilleIndv005.jpg
    og Julemor

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Idag har jeg så fotograferet indleveret strik, garn, de lækre sager fra Hoveddepotet og så er depotet klar til sommerferie. Jeg har vasketøj med hjemme og bringer rent tilbage, når jeg skal op at vande planter i sommerens løb. En anden får tjansen næste gang og der er masser af strik og garn at sortere på plads, når vi mødes igen. GOD SOMMER OG TAK FOR ALT

    11Hovedepotet01.jpg 11Hovedepotet02.jpg 0Sommerferie0.jpg 0Sommerferie01.jpg
    og Julemor

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •