Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 51

Emner: Bornholm får deres eget depot i Åkirkeby

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det ender med at i får det flotteste depot i hele Danmark, vi kan bestemt ikke være med på hoved depotet; men det er jer vel undt
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er helt suværent, hvad du har skaffet til depotet Stenebjerg - hils og sig rigtig mange tusind tak

    Midt i januar kommer en dato for, hvornår vi varmestuestrikkere på Bornholm mødes på depotet i Aakirkeby og indretter det sammen - så hold øje her og/eller på Facebook :D
    og Julemor

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Depotindretningsdag i Aakirkeby/Bornholm: 1. februar 2018.

    Har du en time eller to eller flere denne dag imellem 10 og 15, så kom og giv en hånd med at få depotet hyggeligt og godt indrettet. Vi svinger kludene og sorterer på adressen; Jernbanegade 7 (den gamle biograf). Der kan parkeres på modsatte side af vejen ved købmanden eller på byens øvrige P-pladser - der er en del tæt på. Busserne holder i centrum ikke så langt fra.

    Der vil være varmt vand på kedlen og pulverkaffe eller thebreve samt sukker og mælkepulver. Så medbring et krus.

    Mangler du garn til varmestuestrik eller har noget færdigt at aflevere, så ordner vi også det denne dag.

    Vel mødt

    180117001.jpg180117002.jpg180117007.jpg
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Glæder mig vildt til at se hvordan i vil lave jer en hygge krog med mere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Minder lige om, at det er imorgen, der er depotindretningsdag

    Jeg medbringer desuden en mappe med opskrifter, som I er velkomne til at kigge i.
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg håber i får taget en masse billeder, det vil være skønt at følge med. når i har fået alt bragt frem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Idag blev det ikke til billeder... Men en stor tak for indsatsen!! Der blev gjort rent til den store guldmedalje og taget godt hul på garnsorteringen. Og vi fandt tilmed sikringsskabet...

    Vi mødes (igen) den 17/3-18, kl. 10-12. Nye ansigter er også meget velkomne Husk krus til kaffe eller the
    og Julemor

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt at få det i orden fra begyndelsen af , det er letter på det lange løb.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tusind tak for dagens indsats. Vi mødes igen den 14/4-18, kl 10-12 og tager endnu en tørn med at indrette og gøre fint inden den officielle indvielse i maj. Vi er godt på vej og jeg regner med at tage billeder næste gang Der er også mulighed for at aflevere strik og få garn med hjem. Husk krus til kaffe/te
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Cyberspace
    Indlæg
    7.139
    Sådan Zep
    Venlig hilsen
    Rokken

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •