Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 14 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Hør hov.
    Husker du at få din nattesøvn?

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja der gik lidt rod i den i går med depotet. jeg gik på hoved i seng kl 13 og stod op igen kl 18 kunne ikke holde til mere, så i seng igen 21.30 og kunne så ikke sove længer end til kl 4 i seng igen kl 5.30 op kl 8 , så i dag står på at blive kørt ind i normal gænge igen, for der er pokkers meget i den kommende uge hvor aftale tider skal overholdes :) Men så har jeg lært det:) jeg er ikke en super kvinde der kan det hele endnu.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Ved du hvad Bente, du ser forbavsende godt ud
    Det er imponerende, at følge lidt med i dine kampe.
    ALT godt videre frem
    Pia

  4. #74
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Reste-Pia

    Nu skal i have en god nyhed igen, jeg og min venstre arm har haft nogle problemer, den arm sover lige som når man er bedøvet ved tandlægen og jeg har virkelig brugt meget tid og kræfter på at få det hele til at fungere igen. Men der var nogle kloge læger der oplyste mig allerede i maj måned det skulle jeg ikke regne med blev godt igen selv jeg blev opereret og den dag blev jeg enig med mig selv, det skulle de f...... ikke bestemme.

    Jeg har strikket og strikket hvad i jo har fulgt, og efter 5 strikket klude med bomuldsgarn der i den grad har masseret huden i min venstre hånd 20171008_192703.jpg kan jeg melde jer, at min hånd nu er 99 % i orden, det eneste sted hvor den er lidt død nu er i neglene på min lille finger og tommeltot, det kan jeg leve med; men lur mig om jeg ikke også får liv i dem på et tidspunkt :) her er de 5 klude der er lavet 20171008_194225.jpg mine venstre hånd har været dyb mørke blå rød i flere dage; men se nu her 20171008_192729.jpg det kan næsten ikke ses her.

    Kender i en der bare er så glad
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det var nogle kloge læger, som vidste, hvordan de skulle sætte den helbredelse igang Godt gået og tillykke! Jeg hører så også til dem, der ved, at håndens arbejde tilsat stædighed kan gøre en kraftig forskel. Det tror jeg så ikke, der er undersøgt så meget om - kombinationen af det at bruge hænderne til de gentagne og atter gentagne bevægelser tilsat selvforglemmelse... Du gør det bare så godt og HURTIGT
    og Julemor

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er jo helt fantastiske fremskridt du gør - lur mig om ikke også du igen på et tidspunkt skal prøve at liv i din rok

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Bare så dejligt at høre. Super sej, det har du endnu engang bevist.

  8. #78
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu vil jeg prøve vrang masker , for at bruge over armene muskler genoptræning.jpg nu er jeg jo lidt på dupperne over de forskellige muskler; men jeg kan hilse og sige ja der sker noget med de muskler særlig den højre arm
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #79
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er jo fantastisk - det er lige før du skal lave en lille bog "hjælp til selvhjælp til genoptræning" som lægerne kunne udlevere til patienterne - men det må de jo nok ikke - før der har været flere videnskabelige forsøg

  10. #80
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nej der skal nok bruges 1000 patienter eller mere; men min egen læge har fået øjnene op for den måde jeg gør det på, han tror han kan motiver andre til at gøre som jeg har gjort og det har han jo lov til

    Jeg var lige ved at falde ned af stolen i går aftes da jeg lige ville se hvor mange skridt jeg havde gået 1781 va siger i så men der var også gang i den i går med udbringning og samtaler med Stenlille osv. vi har sovet godt i nat :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 8 af 14 FørsteFørste ... 456789101112 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •