Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold nu op, det er lige før du skulle spørge, om ikke de har telefon på Køge sygehus

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo de siger de har ringet; men jeg har ikke hørt den ringe selv om den lå i min taske der var ca 40 cm fra mig; men der lå en besked på telefon svaren som jeg først så da jeg åbne telefon for at tage mit sygesikringskort frem. Men vi kørt også hjemmefra kl 7.45 og beskeden på telefon svaren kom kl 9.55, det tager godt 1 time og 20 min at komme derned, så vi var jo kørt hjemmefra for længst.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Citat Oprindeligt indsendt af Haven Se meddelelser
    Jeg syntes også Bente giver den hele armen engang imellem nok lige rigeligt men se nu her hvad hun har gang i lige nuVedhæftet fil 88938 den gule gik det fint med ingen bande ord fra den men den blå i guder , den blev hylet op og nu er hun i gang igen med den.
    Ja så er det jo, at du må gå ud i haven Haven, så dine ører ikke bliver alt for røde af udvalget af eder Men det er flot strikket Hundeuld!
    og Julemor

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg lovede at jeg ville vise hvordan jeg få redet mit hår der er noget rod, da det er blevet klippet og barberet af x3 , jeg glæder mig det gror ud så der kan blive lidt styr på det; men langt hår får jeg ikke mere, for mit hår er blevet meget meget tyndt i hvert tilfælde i mine øjne, da jeg var vandt til at have kraftig hår hele mit liv.

    Vi begynder sådan ser det ud når jeg når badeværelset om morgen 1.jpg
    Så kommer det første problem for jeg kan ikke få mine arme op så jeg kan rede håret som man almindeligvis gør
    Jeg bukker mig ned mod bordet, så armene hviler på bordet 2.jpg og så flager børsten bare rundt jeg håber jeg rammer det hele.3.jpg
    Så skal jeg have det om bag på hoved 4.jpg da må den ene arm støtte den anden.
    Jeg har valgt at bruge en hårbøjle5.jpg og så sidder den der men det er jo mening den skal op på hoved 6.jpg så igen ned på¨bordet og lade armen hvile på bordet 7.jpg og så fik jeg den på plads 8.jpg

    I skal ikke have ondt af mig, det gør ikke ondt at gøre det, det er bare bøvlet, jeg viser bare her hvordan man kan gøre det hvis det kan hjælpe en anden.

    Jeg var ved lægen i går og fik grønt lys for at skippe al det forbandet morfin som jeg har gået i tåge med i 2 måneder . Jeg er dog nød til at have noget for smerte i muskulaturen, jeg har ikke ondt i selve såret mere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Du finder da også på en løsning på alt - sejt gået

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nød lærer nøgen kvinde at spinde

    Kan man så skippe morfinen fra dag til dag eller skal den trappes ned? Fantastisk nyt, at såret ikke gør ondt mere
    og Julemor

  7. #67
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Morfinen må ikke skippes fra det ene minut til det andet så får man ryste tur og fryser som man var på Nordpolen, hvorfor jeg kan det er fordi jeg i det smug stille og roligt selv har tappet ned næsten uden at orientere min læge sådan om det jeg har haft morfin i alle mulig dosis både som depot medicin og almindelig, så væk med depotet morfin prøve det almindelige og lige pludselig var depot medicinen væk og jeg kørte på de almindelige piller morfin og så havde jeg en æske af de piller jeg kører på nu fra tidligere, dem begyndte jeg at tage i stedet for morfin om aftenen, så ja vupti ingen morfin til mig mere i denne omgang.

    Men jeg vil ikke anbefale man gør det selv.. jeg har en del viden om medicin derfor og min stædighed tuer jeg godt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #68
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Havde godt en anelse om, at du havde smugtrænet SEJT gået er det!
    og Julemor

  9. #69
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Og tillykke med, at du er sluppet af med morfinen
    og Julemor

  10. #70
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Zep

    Nu i går var jeg på depotet og det gik rimelig godt selv om det var på hoved i seng da jeg kom hjem. Men se det er ikke kun varmestuestrik vi hjælper hinanden med. Morstrik fik min mobil telefon og hun den gæve kvinde fik lige lagt et app ind så nu kan jeg tælle skridt via den, når jeg husker at få den med mig rundt nåede endda op på 787 meter efter jeg var stået op ved 18 tiden .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 7 af 14 FørsteFørste ... 34567891011 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •