Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 14 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Du har jo en smartphone - der ligger garantrisse en allerede, som Kvikkevik også skriver - men det kræver, at du har din telefon på dig, når du går, det virker ikke, hvis den ligger på bordet

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Øv jeg troede at den kunne tænke for mig også, jeg har altid telefonen med mig i tilfælde jeg har vovet mig for langt væk, så Jens må starte bilen for at hente mig. Hmm må vist prøve at finde ud af hvordan det skidt virker
    .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Har du ikke en samsung - så kan det godt være du har en app som hedder Samsung Health i den er en skridttæller, ellers må vi kigge på det på lørdag, hvis du kommer på depotet.


  4. #54
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Du er da en engel Morstrik TAK har lige brugt 1½ time for at lede og har givet op ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Jeg syntes også Bente giver den hele armen engang imellem nok lige rigeligt men se nu her hvad hun har gang i lige nu20171001_163745.jpg den gule gik det fint med ingen bande ord fra den men den blå i guder , den blev hylet op og nu er hun i gang igen med den.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Intet er så ondt, at det ikke er godt for noget - som man siger - så får hun da trænet garn-op-viklings-musklerne også

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Sejt siger jeg bare

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sikke en dag:
    kl 5.30 ringede uret og jeg lå lidt og lyttede til hvordan vejret var og himmel og hav stod i et; nå tænke jeg ingen gå tur i dag. nå ud af seng og til den daglige bøvl med at tage bad i skulle bare se, jeg tror i skal have et par billeder af hvordan det foregår for jeg har sendt badestolen tilbage til hjælpe middel centralen .. det må komme en anden dag.
    Vi blev færdige med ar få morgen mad og kørte mod de 3 steder vi skulle aflevere det ansøgte varmestuestrik, lande kl 10.20 på Køge sygehus i god tid for jeg skulle først være der kl 11 men KØGE sygehus har nogle forbandet lange gange og hvad brugte jeg tiden til, rende fra den ene ende til den anden, så 601 skridt så der kom træningen igen i dag.

    Kom hen til skranken med syge sikringskortet og ved i hvad jeg blev sendt hjem igen for lægen jeg skulle til var syg der er langt fra Odsherred til Køge; men vi må på den igen i næste uge, jeg tror bilen selv kan finde derned.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Er der intet sygehus i Holbæk? Eller hvad med det i Kalundborg? Det lyder voldsomt, at du skal helt til Køge.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo der er sygehus i Holbæk men de har ikke de afdelinger jeg skal på.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 6 af 14 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •