Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 14 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Senere i dag kommer der en god nyhed, skal bare have taget et foto; men hvor har jeg arbejdet meget
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    6 dage med daglig strik 20170924_101015.jpg indtil det gjorde ondt, for pokker hvor er jeg glad Nu vil jeg prøve om jeg kan med lidt mindre pinde...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu skal jeg videre så jeg slog op til en karklud på pind nr 3, og her opdage jeg så at der er meget forskel på hvilken pind det er, nu på p 3 kan jeg mærke nogle andre muskler der bliver brugt i fingrene.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er saftsusemig imponerende strikket uden at kunne følge arbejdet - og så er den iø smuk Lykken er at kunne mere og mere og igen! Husker det tydeligt fra de havde fjernet lymfekirtler mm i min venstre side/armhule. Jeg tænkte så ikke på at prøve med tykkere pinde, da jeg ikke kunne strikke sokker på 2½. Men istedet hæklede jeg småting.
    og Julemor

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Hvor er det flot klaret
    Dejligt at kigge med
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal i have og hvorfor jeg involvere jer i den her gennem optræning er i håbet om måske en anden der skal igennem en omgang hvor tingene ikke vil fungere kan få glæde af det.

    Det går meget langsom med pind 3 men ja det går.
    Nu holder jeg lidt pause med den her optræning og går i gang med at få tømt vores køkken, der kommer håndværker og laver en renovering af bordpladerne da vi er nød til at få nyt bord komfur det gamle kunne sørma ikke mere efter 23 år og så får man bare ikke lige et nyt der passer ned i samme hul, nå så tag bare en ny bordplade sagde vi ja tak de fås heller ikke i den tykkelse af stav..
    Alt skal ud så de kan komme til.. det snupper vi så lige sådan hurtigt; men nej igen en forhindring og det får i at vide en anden dag hvordan det også skal lykkes.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Skrev dette lille digt for 7 år siden; men det er stadigvæk aktuel


    Morgentanker


    Du har fået en dag

    Dagen i dag er din dag

    Få noget ud af den

    Eller lad den ligge

    Det er din dag.


    af Bente Vinding
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold nu op Bente - du er jo for sej - jeg ved hvor meget det betyder for dig, at få gang i strikkepindene igen, så er så superglad på dine vegne.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, øvelse gør mester!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så lærte jeg noget nyt igen i går, jeg havde ladet mig glide lidt ned i min arbejdes stol og syntes det gik rigtig fint med at strikke fra den stilling ja god dav du det kom jeg til at "betale" for senere på aftenen mit haleben blev så øm så jeg kun kunne ligge ned og jeg sad/lå kun ned og strikkede i 2 timer. Pokkers også.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 4 af 14 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •