Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 14 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det håber jeg missemor jeg kan slet ikke holde den tanke ud at sidde uden håndarbejde resten af mit liv.

    vi forsætter:

    Jeg er nu 1 måned efter opr. stand til at skrive 1 linje på computeren, jeg prøver hver dag på at besvar et par emner og en mail eller 2 på den måde vil jeg genoptræne mine finger muskler lige så stille, det jeg skriver her er lavet over mange gang; men det er også en del af min træning jeg kan mærke fingeren kan klare mere og mere, så jeg regner med om ½ år er jeg i fuld gang igen på computeren.

    Nu er jeg så langt der er lavet ½ delen af lommevennerne ( der mangler øjne –mund og øre, det er ikke lykkes mig at finde en måde at lave dem på endnu ) også går der panik i mig, hvad skal jeg så lave derefter, ja jeg tog telefonen og ringede til morstrik om hun vil hjælpe mig med min genoptræning ved at strikke nogle kroppe jeg kan øve mig på og om ikke hun sagde ja, se nu her hvad Jens har været over og hente 20170909_103529.jpgså går jeg ikke kold lige med det samme. Jeg har det hele liggende på en bakke så jeg kan føle mig frem til saks ovs, bukke hoved kan jeg ikke endnu.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der bliver trænet med rollator uden for hverdag dog hopper jeg over når det regner.

    11 lysestager i messing er i går blevet rengjorte i meget varmt vand med 1 brev citronsyre og et par dråber sulfo, ned i vandet med den og en omgang med en børste og så skylles med varmt vand derefter tørres grundigt. Det lykkes og jeg kan fint mærke mine muskler i over armene ikke vil være med til det, MEN det lykkes også tager vi en hvile dag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Uha, tag nu ikke for hårdt fat.
    Og lad nu være med at blæse væk i dag, ikke

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg synes du skal blive indedøre i dag, så du ikke blæser væk med rollator og det hele Og 11 lysestager - var det ikke en langsom genoptræning du skulle igang med - synes du skulle snuppe en

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Du er super sej Bente

    Dejligt at kigge med og se hvordan du selv finder rigtig gode måder at genoptræne på
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja små skridt; men engang imellem glemmer man det og må betale prisen, i dag ikke lavet noget særligt andet end var lige nød til at kører til Riget Glostrup for at de kunne kigge på nogle tråde der lever deres eget liv i såret. Så nu forsætter jeg på pence lin og så de faver ny tider vi lever i 1 billed om dagen på mobilen skal Jens tage af såret til lægen derinde så han kan følge med hvad der sker og så ringer han og siger om jeg skal komme derind...

    Jens tog vi nogle ekstra km til Gladsaxe garn depot for at hente færdig ting og siden for at hente noget af de 8 sække garn20170914_125358.jpg vi har fået doneret af en 85 årig kvinde, resten bliver hentet af garn depotet i Gladsaxe
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Ja det kan jeg godt forestille mig - godt du kun skulle derind og hjem igen samme dag

    Også super flot arbejde af Jens og en flot donation af den 85 årige kvinde må jeg sige
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det er dejligt at være i sin egen seng..

    Nu blev de her så færdig som de kan blive i den her omgang 20170912_112626.jpg de mangler ansigter; men når jeg kan have fat i en tynder nål så får de det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Dejligt at kigge med og rigtig flot arbejde
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jaja det går da fremad, kan jeg se, bare klø på, du skal nok nå dit mål

Side 2 af 14 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •