Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 14 FørsteFørste ... 391011121314 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er flot, Hundeuld!

    Måske du også skal prøve at bære nogle tunge ting i venstre hånd. F.eks. nogle plastikposer med garn. Kan du flytte rundt på din støvsuger i venstre hånd?

    Jeg bruger min højre arm alt det, jeg kan. Bortset fra, at jeg sommetider bliver lidt træt i armen/albuen, så mærker jeg næsten ikke noget til den mere. Men jeg var da en klovn, da jeg faldt og kom til skade med albuen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvis i går tilbage til indlæg 5 vil i kunne læse om disse misse lommevenner hvordan de blev til og hvorfor .

    Nu er det sådan at denne bunke 20180210_115648.jpg har ligget et stykke tid fordi der efterhånden var mulighed for at komme i gang med andet.
    i dag tog jeg "tyren ved hornet" og fik alle 45 færdige 20180211_132518.jpg og så var de der 45 stk der nu kommer på hoved depotet næste gang vi kommer derover,20180211_132500.jpg så er de klar til uddeling

    Stor Tak til morstrik med hjælpen med holde mig i gang.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #123
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der gået godt 1 år siden jeg blev opereret så jeg vil lige gøre en status her :
    Venstre arm kommer ikke højere op end til skulderen .
    Det er blevet en vane med at rede og vaske hår på den måde hen over bordet så det er også OK
    Jeg kan strikke -sy -hækle som jeg kunne før.
    Computeren bliver slidt som før
    Hænger selv vasketøjet op.
    Træningen svinger meget men jeg får rørt mig hver dag men løbe en maraton kommer jeg aldrig til men skidt pyt det gjorde jeg heller ikke før .

    Der er desværre stødt en ny sygdom til sammen med alle de andre ting så jeg nu må gå med morfin plaster og er kommet på Cannabis dråber ( lovlige) det kommer jeg aldrig af med, men det kan jeg også godt leve med.

    Tak fordi i fulgte med her.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og se nu her bage kan jeg stadigvæk uden maskiner

    20181003_115422.jpg 20181003_122530.jpg

    20181003_122232.jpg 20181003_122332.jpg onkel Carls boller med fyld æbler skæret i små tern masser af kanel og vil snaks fra brunsvigeren inde i bollerne UHM siger jeg bare
    Sidst redigeret af hundeuld : 04-10-2018 kl. 10:47
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #125
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg synes det er flot du har kæmpet så meget - og så mange små kampe undervejs - er sikker på din stædighed også på de sure dage, har været med til at du er hvor du er i dag, og kan praktisk talt alt du kunne, før du blev opereret. Så meget respekt herfra

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg synes også det er flot, at du har trænet så stædigt. Det er fornuftigt at være stædig. Går du til genoptræning? Bliv ved med at træne. Det er ikke rart at være syg.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    hundeuld går ikke til træning for det klare hun selv hver eneste dag og mange timer om dagen, hun gør nemlig bare det hun kunne før, det har taget lang tid at komme dertil; hun bliver bare ved og ved lige som batterierne
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så skriver vi oktober 2021 og jeg har lige været inde og læse det her i gennem for jeg skal til at genoptræne for 4 gang efter operationer Mundhule cancer + 33 stråle behandlinger - galdesten med 3 operationer - bryst cancer med 15 strålebehandlinger de sidste 5 skal foregå i næste uge færdig den 22.
    Jeg lader mig indlægge på en genoptrænings afd. efter diverse læger og sygeplejskere har sagt at jeg er for svag til at klare det selv; men jeg må jo klø på ellers sker der ikke noget. ;) desværre kan jeg ikke strikke igen senfølger eft Mundhule canceren, ret går men lige som vrang er for meget, jeg kan ikke få det ind i en opskrift, jeg prøver med en ribbort det har taget nogle dage at kunne lave den. Jeg var begyndt på en trøje til mig selv efter egen opskrift, den kan jeg ikke lave færdig da jeg ikke kan huske opskriften ØV :(
    Ja sådan står det til her. :) :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Hvor er det synd for dig med alle de grimme sygdomme, du har været igennem. Jeg håber virkelig at du bliver rask igen. Du er stærk og stædig. Jeg håber genoptræningen hjælper dig.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #130
    Tilmeldingsdato
    10 May 2007
    Geografisk sted
    Norge
    Indlæg
    562
    <åhh hundeuld.Du har virkelig vært hardt rammet.Lykke til med opptrening.Man må være sta for å oppnå noe,og det tror jeg du har vært.Heier på deg. :)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •