Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 14 FørsteFørste ... 7891011121314 SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #101
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Enig med Missemor
    og Julemor

  2. #102
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er flere måde jeg arbejder med at få gang i de ryg muskler ved og rundt omkring opr. området

    Se nu her en god stor bog 20171102_112531.jpg på knap 700 sider 20171102_112510.jpg og som vejer 950 gram, den bliver løftet 20171102_112643.jpg og der bliver løftet 20171102_112650.jpg.

    Desuden er jeg krøbet til korset ang. få hjælp med hvordan jeg får trænet de muskler noget mere effektivt ved en Fys, fik en henvisning for 2 dage siden og jeg har allerede været der idag, og hvad sagde hun så du har da vist ikke brug for mig, det klare du selv, det er vildt det du har opnået. Men vi fandt ud af hvad jeg kunne gøre ved at hun mærkede hvad jeg kunne nu ved at holde på musklerne i ryggen og om ikke vi sammen fandt på noget nyt jeg kunne lave, så det er jeg gået igang med nu.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #103
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Det er VILDT sejt at følge dig
    Jeg glæder mig SÅ meget på dine vegne.

    Ved godt, at jeg har sagt det før,
    ved også godt - at det ikke er det væsentlige ...
    har bare stor lyst til at sige - at du ser SÅ GODT ud!

  4. #104
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er jo det jeg - også - har sagt før - du klarer den genoptræning så ganske udemærket

  5. #105
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Havde jeg en hat, ville jeg tage den af for dig.
    Godt gået som du knokler på.

  6. #106
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Hvis I har en åben trappe, som du kan gå ind under, så kan du bruge den som ribbe. Det gør jeg sommetider med min trappe, hvis jeg synes, jeg trænger til at få rettet ryggen ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #107
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der gået nogle dage siden jeg sidst skrev, jeg er bestemt ikke stoppet med genoptræning, i går fik jeg slået op til et par strømper på pind nr. 2½, havde sikret mig 2 hold strømpepinde indenfor rækkevide så er der nogen at tage af efterhånden som de falder ud af hånden på mig.. jeg er da kommet forbi hælen på den første sok og har "kun" 2 gange været nede og samle de 6 strømpepinde op fra gulvet jeg forsætter.

    Jeg har lige lavet en ny opskrift på et jagt pandebånd på pind 3; den skal lige genne tjekkets af en anden inden den bliver lagt til salg til fordel for varmestuestrik.

    Ud og gå ja jeg er en dag kommet op på 4000 skridt, det går skimes langsomt med det; men jeg må bare have tålmodighed.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #108
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Det er rigtig dejligt at følge med i din genoptræning og flotte nørkleresultater du samtidig får ud af det - super flot kæmpet
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #109
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Du er altså imponerende Kunne du ikke på et tidspunkt lave billeder med bogen igen, så man virkelig kan se, hvor meget din træning hjælper - tænker dem der evt. skal genoptræning kan bruge alt den motivering der er at hente

  10. #110
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo det kan jeg godt; men nu har jeg altså 2 bøger oven på hinanden, der kommer billeder :)

    Jeg har også fået det første par strømper færdig, de er givet som gave, det næste par er den første strømpe færdig og der er strikket ribbort til den anden :) måtte så lige rive 1 dag ud af kalenderen i går, der stod Holbæk Medusa- KBH depot - Reden international - Herlev depotet og til sidst åbne Ballerup strikkeklub/depot på den dag så der blev ikke strikket da vi kom hjem, den stod på styrt dyk i sengen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •