Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 14 FørsteFørste ... 2891011121314 SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 133

Emner: Genoptræning skal bare lykkes

  1. #111
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Selv på sådan en dag har du fået trænet, jeg er sikker på du har gået rigtig mange skridt.

  2. #112
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, det har jeg og løftet rundt på lidt ind imellem som jeg "betaler" for i dag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #113
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har været på Riget for kontrol af alle skruerne og stænger + det løse i nakken mm sidder som de skal alt Ok og så kom der lige en indbydelse til en omgang til i ryggen denne gang et andet sted; venter lige til vi skriver 2018
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #114
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Smut så røg de af pindene 20171122_083314.jpg Nu må jeg øve på de synåle :)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #115
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Super flot Bente
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #116
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Sikke nogle flotte strømper
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #117
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er dælme godt gået
    og Julemor

  8. #118
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Øv ned tur , jeg har det bestemt ikke godt med de temperatur svingninger nat/ dag, de kan mærkes i ryggen og særlig når jeg skal ud og have gået mine 4000 skridt, de sidste par gange hvor det er lykkes har vi gået forskellige center rundt; men der skal man passe på, der dufter så godt fra flere steder og tage på skal jeg ikke , der må godt ryge 10 kg til meget snart.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #119
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lang tid siden jeg har opdateret dette emne.

    Har fået at vide af nu 3 læger at jeg ikke skal regne med at få den venstre over arm til at fungere STORT ØV jeg kan fint strikke -lave mad osv. bare ikke få armen op så jeg kan friser mig selv og det er et bøvl at vaske hår.
    Nå, hvad gør man så , jo man giver sig til at bage igen.. først lagde jeg min hånd mixer langt væk så igang med at holde skålen med den højre hånd og ælte gær dejen med den venster det blev der de her ud af 20180207_150411.jpg godt så men for pokker hvor jeg kunne mærke nogle musker langs ryggraden der ikke var blevet brugt ordentlig i meget lang tid, men jeg over levede efter 1 times hvile. Nu er min plan at vi skal have frekadeller i morgen som også bliver hånd rørt lige så med den formkage som Jens gerne vil have i weekenden skal også hånd røres det kommer nok til at gører nas for det tager sin tid.
    Men ellers går det rigtig godt med opr området, der kan gå dage hvor jeg ikke mærker noget derfra og jeg tager ikke smerte stillende mere.
    Ang. træning det driller jeg går så meget jeg kan og stopper når det gør ondt. Men jeg er igang med for undersøgelserne til næste omgang og når det er over stået, så skulle jeg rende rundt igen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #120
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Er det dig der har lagt ryg til ordsproget "Man kan hvad man vil" må nok sige at du klør på - og lækre boller, jeg er sikker på Jens gerne hjælper med at lave en "køkken-to-do-liste" så du kan få trænet både arme og ryg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •