Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Strømper til hele Odsherred's befolkning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Strømper til hele Odsherred's befolkning

    Pressemeddelelse vedr. varmestuestrik.dk 10 års jubilæum den 4-6-2016 kl 11

    Strømper til hele Odsherred's befolkning har vi knapt nået på de 10 år varmestuestrikkerne har været i gang med strik til socialt udsatte i Danmark; men det er meget tæt på! Ca 20.000 par er der udleveret.

    De 10 varmestuestrik depoter rundt om i landet har ryddet op for i samarbejde med Lions Stenløse -Veksø at kunne sende bl.a. børnetøj til Øst Grønland, som er ved at oprette krisecentre
    Den 6-8 -16 startes en hygge strikke cafe på Nordskolen / Højbyskole i håndarbejdes lokalet op hvor man kan komme med sit eget strikke tøj eller strikke for varmestuestrik.dk - Hygge cafeen foregår hver den første lørdag i måneden fra kl 10 til 13!! Alle er velkommen.

    Jubilæet bliver fejret på Højby skoles kantine d. 4 juni 2016 fra kl. 11-14.
    Kom og hils på os vi er vært ved en bid brød og der vil være rundvisning på vores hoved depot på skolen.

    For yderlige oplysninger:
    Hoved depot leder Marion Christensen 4055 6443
    Leder af varmestuestrik.dk Bente Vinding 2572 0119

    Med venlig hilsen
    Marion og Bente
    Sidst redigeret af hundeuld : 13-05-2016 kl. 10:31
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Det er jo 5,5 par sokker hver eneste dag, året rundt - det er faktisk ret meget når man tænker over det.
    Desværre kan jeg ikke deltage den 4. - vi har en fødselsdag her i huset - men hvor ville jeg gerne være med :) - kommer der nogen fra Vordingborg-området - for så vil jeg rigtig gerne donere en kage til Jer.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å det var synd du ikke kunne komme missemor, det ville være dejligt. Vi må se om der er nogen der kommer nede fra dit område, for kager kan vi altid spise.
    Sidst redigeret af hundeuld : 14-05-2016 kl. 11:42
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er på lørdag det sker...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    anni jensen Gæst
    Tåstrup-pigerne ønsker Varmestuestrik et stort TILLYKKE med 10 års jubilæet.

    Må I alle få en festlig dag i Højby på lørdag.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal i alle sammen have.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Det bliver så hyggeligt er jeg sikker på. Det er jo en milepæl og vær at markere. Nå nu vil jeg snart begynde at lave desserten til på lørdag, og i morgen kagen der skal stå og trække

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Jeg vil ønske jer en rigtig god dag på lørdag - jeg håber den bliver lige så god som dén vi havde i Bramming.
    Jeg skal feste og overnatte med en flok store sfo-børn fra fredag til lørdag. Vi har den årlige farvelfest for vores 4. klasse og det fejres med manér

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal i have, vi glæder os også til i dag...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •