Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Liac 2017

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Nu ville mobilen endelig samarbejde så nu har jeg fået overført billedet af hvor langt jeg er nået...

    29 april 2017.jpg

    ...så nu vil jeg sætte mig over i sofaen og nørkle lidt videre på Baby Vaporeon
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Jeg blev inspireret af en varmestuestrikker i Strikkeklub Esbjerg som strikkede på strikkeringe - jeg huskede nemlig på at jeg på et tidligere tidspunkt havde købt strikkeringesæt til mine børn og en børne strikkemaskine som kunne strikke rundt eller strikke frem og tilbage men den var ikke stor nok til at kunne lave voksen ting... så jeg har efterfølgende i længere tid kigget efter hvilken maskine jeg skulle købe og efter at have set en blive anvendt på youtube i en video hvor der stod strik en hue på under 30 minutter - så det måtte jeg bare selv prøve den...
    Jeg fik indkøbt strikkemaskinen
    20170527_161511.jpg
    Og så gik jeg ellers i gang med videoen kørende ved siden af
    Jeg tog tid på hvor lang tid det tog mig og der gik ca 10 minutter med selve strikkeriet - det der tog resten af tiden var at løfte maskerne af maskinen og hæfte ender - i alt tog det mig ca. 26 minutter at strikke en hue og indtil videre har jeg strikket 3
    20170527_160416.jpg 20170527_174026.jpg
    Den ene er strikket af "tålmodighedsgarnet" hvor jeg har tilføjet en tråd mohairgarn - og jeg er ganske tilfreds med resultatet og håber også de hjemløse bliver det for det er nemlig strikket til dem
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har du også fået prøvet det LICAS herligt at prøve noget nyt og slippe så godt fra det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •