Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 66

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2017+18 * vinkasser*

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der smurt snitter til Odsherred strikkeklub i morgen formiddag20170804_152805.jpg, der er også en til dig hvis du kommer forbi der er åben fra 10 til 13 og depotet er åben fra 10 til 12
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Da vi efterhånden er flere der bruger rollator og det er ret bøvlet og tungt at slæbe den ned og op af alle trapper på hoved depotet, har Jens været på udkig efter en brugt rollator vi kan have til at stå fast på hoved

    depotet.
    Se her hvad han fandt til den store sum af 75.- i kommune Kram i Holbæk 20170904_143046.jpg en god solid en , så nu står den der til fri brug. TAK Jens
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jens Vinding skulle være chauffør i går, konen skulle på Køge sygehus så hvorfor ikke lave varmestuestrik.dk opsamling på vejen hjem. Først til Winnie Nielsen efter færdig strik videre til Hanne efter dejlige trøjer hun havde strikket som hun vil doner til vores arbejde.+ garn -strikkepinde og meget mere fra et dødsbo vi også skulle have, videre til Svinninge efter færdig strik. Så blev det hele læsset af på hoved depotet også den ny indkøbte rollator HURRA for varmestuestrik ambasadørene.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Pigerne = Staal og hundeuld skulle sidde og finde papir -strikke pinde og meget mere af småting frem til de 4 nye depoter ved bordet så kunne jeg lige så godt gå i gang med at rydde op i spole garnet i sækkene og sætte dem op på reolerne 20171022_115408.jpgundskyld kvaliteten af billed :) farverne er nemmer at overskue når man kan se dem; men ved gud hvor der er meget godt vi har fået de el spole apparater, de kommer i gang når al den pakken og køren ud om 1 uges tid er vi nok færdig med det. Der blev også pakket 18 kasser med garn til Stenlille depotet.
    I morgen går den til Roskilde krisecenter.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det ser rigtig godt ud God tur imorgen!
    og Julemor

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hold fast det ser godt ud Haven - det kendetegner en rigtig ildsjæl - altid at lave noget nyttigt i et ledigt øjeblik

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu har Jens som er varmestuestrikker ambassadør gjort klar med tom bil og ren anhænger 20171025_112109.jpg til for 20.000.- strømpegarn som postnord har givet besked på kommer i dag, der bliver noget at slæbe på; men leveringen er betalt for levering ved dør så de ikke bare smider dem ude ved ind kørslen i det regn vejr der er her.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Sikke en levering I der får
    Den kommer ganske bestemt tør"foddet" frem til jer

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Så er der da lige til et par uger mere

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så gjorde postvæsnet det igen kom med de 4 kasser og de 2 andre bliver leveret i morgen på trods af jeg havde fået mail om de kom i dag.. ringede nå ja deres bil kunne ikke rumme 6 kasser det er da godt vi ikke er på arbejdes marked så man skulle tage 2 dage fri for at være hjemme for sådan nogle kasser kan ikke tåle at stå ud.

    Ja tja Lissi der skal startes 4 depoter op så det skal nok hurtig at få ben at gå på :) regner med det kan række til efteråret så skulle vi gerne have fået nogen penge hjem på alle de ansøgninger vi har sendt ud.

    Og Reste- Pia der bliver til en del strømper sådan ca 250 par
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •