Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 40 af 40

Emner: TV2 fredag morgen

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg ville ønske, at de vil genudsende det. Jeg er ked af, at jeg ikke stod op kl. 7, for at se det.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Hurraaaa, jeg fik mulighed for at se indslaget.
    Hvor GODT, kære Bente og Missemor!!
    Mangler ord, er bare så glad.
    Kan ikke finde ud af andet end - HURRAAAA
    knus til jer

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dejligt i fik det kig

    strikkelene hvis du kommer på biblioteket kan du ikke se det der.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Sidder her en tidlig morgen - men ikke så tidligt om i fredags. Da Hundeuld spurgte om ikke jeg ville være med i indslaget som varmestuestrikker, tænkte jeg: Naaaaaj, jeg vil hellere være sådan lidt anonym "bagved" og bare strikke og lave opskrifter. Men hun har nogle formidable overtalelsesevner den dame, og så tænkte jeg, s.... være med det, det er i en god sags tjeneste, og det kan jo være det giver nye strikkere og måske endda nogen der har noget garn de vil donere. Så jeg sprang ud i det. Men jeg tænkte godt nok noget over, hvad jeg skulle sige. Men det viste sig slet ikke at være så farligt. Der ringede en rigtig sød journalist dagen inden og stillede nogle spørgsmål, og ud fra mine svar blev der så lavet den "drejebog" som Steen og Heidi Frederikke spurgte og talte ud fra om fredagen. Så ingen spørgsmål, uden vi kendte dem på forhånd. Da vi kom derind 6.30 fredag morgen, blev vi taget rigtig godt imod, der er godt nok mange folk back-stage, hvis man kan kalde det sådan, men ens for alle var, at de var utrolig søde og imødekommende, man følte sig virkelig velkommen. Så kom der lige endnu en sød pige, vi skulle lige i sminken, så vi ikke var helt blanke - altså i ansigtet. Tilbage igen i det lille køkken, hvor der var morgenmad og kaffe m.m., hvis vi havde lyst til det. Så kom en ung mand, så skulle vi have mikrofoner på. Og inden udsendelsen startede, kom de to studieværter og talte med os, og lige en gentagelse af de spørgsmål de ville stille. De var lige så supersøde og ligetil, som når vi sidder og ser dem på tv. 3 min før, gik vi over i studiet, som var meget mindre end man forestiller sig det på tv, men det kan jo kun betyde, at de har nogle supergode kamerafolk. Så blev der ellers talt ned til "on-air". Steen og Heidi Frederikke var bare så gode, de tog af eget initiativ strikketøjet i hænderne, og det gav sådan en dejlig afslappet stemning, så den nervøsitet der alligevel sad og ulmede et sted indeni, forsvandt bare, og de 8 min. vi var på, gik bare lynhurtigt. Jeg vil i hvert fald sige tak for en supergod oplevelse, det var fantastisk at opleve sådan en live-udsendelse, og se hvor meget og ikke mindst for mange mennesker der er med til at få det hele til at se så superlet ud.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Det var bare den aller bedste reklame ROKKEN, kunne få.
    Det er så dejligt at se "levende " mennesker ,der fortæller om det gode formål.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Vi har i lørdags set det på depotet. Rigtig godt klaret til jer 2 tv stars. Utroligt hvor meget respons der har været efterfølgende, både nye strikkere, solgte opskrifter og garn som doneres til varmestuestrik.dk

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har 14 km til nærmeste bibliotek, så det er ikke et sted, jeg kommer forbi hver dag. Det var noget andet, da jeg boede i Aalborg. Da havde jeg biblioteket i Aalborg Øst lige ved siden af, hvor jeg boede.

    Så jeg må finde mig i, at jeg ikke får set det.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Kald mig bare jubelidiot,
    for jeg kan stadig ikke få armene ned.
    Tænk, at være 1/1000 del af den skønne Varmestue

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Super dejligt du føler det sådan Reste Pia det glæder mig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    godt indslag.

    Godt klaret de damer - man skulle ikke tro I laver andet end optræde på tv

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •