Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Luffer og sokker

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209

    Luffer og sokker

    Hej
    Jeg har i mange år brugt denne opskrift
    https://www.bilka.dk/raad-inspiration/type/services-i-bilka/sport-og-fritid/hobby-og-kontor/sy-strik-haekle/gd/100077696?intcmpid=S0_strikkeopskrifter_T3_guide_3

    hvilket jeg har været meget glad for den er bare så dejlig nem. Men den er ikke til små str så nu søger jeg en ligende ooskrift til baby strømper gerne med flere str så man kan strikke forskellige str, da de små børn ofte vokser hurtigt. Samtidig søger jeg er nem opskrift på luffer, som ligeledes er med flere str så der både kan blive luffer til mor og barn, da jeg gerne vil strikke lufferne i strømpegarn er det lidt svært for mig at finde en opskrift som ikke skal laves for meget om, håber nogen her inde kan hjælpe mig lidt på vej😏

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er da en rigtig god opskrift Tak fordi du tænkte på os andre med den
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209
    Ja den er lige til dp jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med to andre opskrifter til baby sokker, og voksen/baby luffer strikket i strømpegarn

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209
    Hvem kan hjælpe ??

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Har sendt dig en PB

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209
    Takker for PB men har lige lidt problemer tænker nemlig på hvordan jeg bedst muligt laver en strikke opskrift størrer og mindre da jeg ikke kan finde en nem opskrift på luffer med flere forskellige str, jeg er godt klar over at det kræver at man slår flere masker op men hvordan regner jeg ud hvor mange pinde der strikkes før og efter tommelfingeren og hvordan regner jeg ud hvor breder tommelfingeren skal være har fundet denne dejlige opskrift
    https://m.youtube.com/watch?v=lB7EYwXv6ZM
    men den bliver meget lille når jeg nu germe vi strikke den i strømpegarn, så tænker der måske var nogen der kunne dreje den så vi sammen kunne regne ud il lidt forskellige str, kunne nemlig godt bruge til baby, 10-12år 16år dame og herre men de skulle helst strikkes is amme model håber at nogen vil være så søde at prøve på at hjælpe mig

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209
    Hjælp søges stadig væk

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •