Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 46 af 46

Emner: Hoveddepot Ansøgninger 2016

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.474
    Citat Oprindeligt indsendt af Marion Se meddelelser
    Kære Marion og Bente :-0)

    Hjertelig tak for jeres henvendelse igen i år.



    Tak for, at i tænker på vores beboere store som små.. Vi føler os, så privilegeret og heldige og det er altid en glædens dag når jeres strik kommer til vores dør og skal vises og omdeles.



    Ser frem besked om datoen hvor vi skal være opmærksomme på at det fine strik er på vej fra jer J
    Må i alle få en pragtfuld sensommer eftermiddag



    De varmeste tanker

    Marianne

    Leder af krisecentre Røntofte

    www.krisecenterrøntofte.dk

    Vi har 8-9 kvinder og op til 14 børn i næsten alle aldre.. yngste er 2 år og op til 18 år..


    LUKKET.
    Så er der pakket til kvinder: 10 huer, 10 luffer, 10 halstørklæder, 14 par strømper, 7 trøjer, 1 sæt grydelapper og 8 sjal. Til børn: 15 huer, 15 luffer, 15 halsdisser, 20 par strømper,8 trøjer, 1 tæppe 10 lommevenner.
    Vedhæftet fil 86652
    BLIVER leveret af Bente Kristine og Poul-Erik.
    Leveret i dag med

    20161019_094127.jpg

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kære Aase og Marion

    Tusind tak for den flotte donation og en hyggelig snak. Vi har allerede delt ud af de dejlige striktøj. Og vi skal nok holde hus med det.

    Vi har det stående på diverse kontorer og så er der skilt oppe om, at man kan henvende sig til personalet, hvis man ønsker handsker, halstørklæder eller andet.

    Eller vi udpeger nogle vi synes trænger J

    Mange hilsener fra os alle

    Anette

    Leder af Kirkens Korshær i Helsingør
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    takke brev vedhæftet fra udenfortakkebrev_udenfor0001.pdf
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi rundt KBH igen og der er delt ud. IMG_7999.jpg IMG_8000.jpg i dag

    Jeg havde en møde med Kofods skole om samarbejde til næste år, nu får vi at se om det kommer til at rulle med lån af lokaler og bil, håber det. for sammen kan vi alt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har vi rundt KBH igen og der er delt ud. IMG_7999.jpg IMG_8000.jpg i dag

    Jeg havde en møde med Kofods skole om samarbejde til næste år, nu får vi at se om det kommer til at rulle med lån af lokaler og bil, håber det. for sammen kan vi alt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kære Bente Vinding

    Tusind tak for din og Varmestuestriks støtte til Reden International. Den sætter vi stor pris på. Som tak for din støtte vil jeg gerne invitere dig til Reden Internationals julekoncert. Jeg håber du vil komme til koncerten og medsender en fribillet.

    Koncerten finder sted søndag d. 11. december kl. 14.00 i Vor Frue Kirke, København

    Udenlandske kvinder i prostitution er nogle af de mest udsatte mennesker i vores samfund. De lever med risiko for vold og overgreb, frygt for at blive anholdt og med en gæld, der for mange er umulig at få betalt. Og de har ikke adgang til sundhedsydelser og social hjælp i det danske velfærdssystem. Reden International arbejder for at sikre udenlandske kvinder i prostitution adgang til basale sundhedsydelser, rådgivning og muligheder for at skabe sig et nyt liv.

    Det er 10. år i træk at Ensemble Hovaldt og Reden International samarbejder om julekoncerten. Igen i år deltager den internationalt anerkendte mezzosopran Andrea Pelligrini som solist. I år får hun for første gang selskab af den unge sopran Sofie Elkjær Jensen, der netop er ansat i det Kongelige Teaters solistkorps og spås en stor karriere.

    Julekoncerten er en god anledning til at komme i julestemning med smuk musik – og samtidig hjælpe nogle af de mest udsatte kvinder i Danmark.

    Billetten fik Karen Holm.
    Sidst redigeret af hundeuld : 08-12-2016 kl. 14:49
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •