Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Gardasøen

  1. #1
    bagger Gæst

    Gardasøen

    Sidste år var der mange på Rokken som skulle til Gardasøen og det skal vi også igen i år, men vil gerne prøve en ny plads.

    Vi vil være i Lazise og har tidligere været på Camping Du Park, men kunne godt tænke os at prøve Camping Ideal, er der nogen som kender den?

    Eller en af de andre campingpladser som ligger i Lazise.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    23
    Den kender jeg. Vi var der 4 år i træk, men det er 4 år siden vi var der sidst.
    Det er en dejlig plads, med pool og strandstykke ved søen. masser af aktiviteter for alle aldre. (hvis man er til det).Supermarked og grønthandler. Hvis I ikke har bestilt en plads, så se at få det gjort. Den er altid booket. Eller det var den ihvertfald da vi var der.
    Hilsen Sofie

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Samsø (Kolby)
    Indlæg
    226
    De sidste par år har Camping Ideal været lukket, dvs. at halvdelen af den var åbnet under nyt navn - Park delle Rose (eller noget i den stil). Vi har gået forbi den, men synes den så lidt halvskummel ud (ikke så pæne toiletforhold osv.)
    Det med at halvdelen er åben skal tages helt bogstaveligt. Det var noget med at de daværende ejere var raget uklar og derefter havde delt pladsen med et hegn lige ned midt igennem pladsen

    Vi har selv været to gange på Camping Cisano lige syd for Bardolino. Det er en idyllisk plads, men toilet- og badeforhold kunne godt være bedre.

    De sidste 6 år har vi boet på Piani di Clodia, som ligger 500 meter sydligere end Ideal. Det er en suveræn lækker plads - derfor også lidt halvdyr, men så absolut pengene værd efter min mening.
    Der er rigtig pæne bade- og toiletforhold, og der er hele 7 swimmingpools fordelt på pladsen.
    Der er masser af underholdning for både store og små - bl.a. tog jeg et år et mini-kursus i italiensk (det har dog ikke været på programmet de seneste år).

    Vi kommer desværre ikke derned her til sommer, for med job på Samsø Linien er det svært at holde ferie i højsæsonen (vi har jo travlest når alle andre har ferie). Men vi har da talt om at tage en uge derned i september i stedet for, måske.....
    Hilsen Gydda (alias Gitte)

    ...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    23
    Der kan man bare se hvad der sker ude i den store verden.
    Vi har også været mange gange på Cisano, der var også rart.
    Den sidste du nævner kender jeg ikke, men den lyder da fantastisk.
    Vi startede for 4 år siden med at køre til Kroatien, og det er vi blevet så glade for at vi tager derned igen i år. Der er ikke længere og priserne er næsten det halve, og det syns vi er dejligt.
    Håber I finder et rart sted at være.
    Hilsen Sofie

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •