Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Odense Aafart

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Odense Aafart

    Vi er ved at planlægge en endags tur på Odense å http://www.aafart.dk
    Den Fynske Landsby www.museum.odense.dk
    spisning på Sortebro Kro www.sortebro.dk

    Vi havde tænkt os, at kører dertil med bil, er der nogen der ved noget om parkerings muligheder der omkring åfarten, vi skal kunne holde der i mindst 8 timer i dagtimerne.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Jeg ved ikke så meget om p-forholdene, da jeg næsten altid cykler eller "busser" ind til byen, da jeg synes parkering er dyrt, og det er tit svært at finde pladser.

    I skulle tage og komme mellem den 25 juli og de 19 august, så kan I se Festspillene, som plejer at være rigtig gode, Det koster 80 pr voksen og så vidt jeg husker 40 for pensionister.

    Det kunne være hyggeligt at møde jer derude. ( jeg er der hver dag og hjælpe til, da datteren spiller med)
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det lyder vældigt godt Tico, skal lige have det i baghoved, den her gang skal vi lige gå i nogle barndomspor sammen med nogle venner , hvor den en har boet i Odensen som barn.
    Jeg kan godt fortælle jer, det er en skide god ide, at tage tilbage til barndommens by, sammen med en der har boet der, også vandre rundt og få alle de sjove historie der dukker op imens vi går..

    Jeg har lige fået en parkerings mulighed fra Odense Aafart

    Ja, hvis I er så heldige at der er ledige pladser så kan I parkere lige ved siden af men det er mod betaling.
    Vi ligger meget tæt på Ansgar Kirke og der kan man af og til være så heldig at finde plads og det er gratis.
    Og næsten lige over for os på Filosofgangen ligger der et parkeringshus og der skal også betales.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    jane72 Gæst
    Vi parkerede ved Filosofgangen da vi var i Odense, jeg mener vi gav 6 kr. pr. time...

    så jo ikke en herregård i den sidste ende....

    go' tur til Odense :o)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    tel aviv israel 60190
    Indlæg
    129
    sidst i august er der også hjemmelavede både med konkurrance hvem der kan komme fra byen og ud til søen der er mange sjove både og fest og musik der sker altid meget omkring munkemose og åen
    mennesket har mulighed for glæder uden tal
    den ædleste af alle
    er at kunne når man skal

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •