Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Symaskine - Har stadig brug for hjælp

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Symaskine - Har stadig brug for hjælp

    20160405_191532.jpg
    Jeg har været så heldig at arve en symaskine fra min mands mormor, og den har nu stået og samlet "støv" i skabet i ca. 8 år før jeg tænkte nu skal det være...
    Jeg fandt symaskinen frem og blev glædeligt overrasket over hvor pæn stand den er i...
    Men...for der er desværre et men - strømkablet manglede æv

    Er der mon en af jer som ved hvor man måske kan være heldig at finde sådan et kabel?
    Håber der er en som kan hjælpe
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Hej!
    Jeg kender en som har handlet med symaskiner og hendes mand roder lidt med at lave service på symaskiner, jeg skal spørge hende om hun ved noget


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af morstrik Se meddelelser
    Hej!
    Jeg kender en som har handlet med symaskiner og hendes mand roder lidt med at lave service på symaskiner, jeg skal spørge hende om hun ved noget
    Det er rigtig sødt af dig morstrik - mange tusinde tak fordi du vil prøve at hjælpe
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Kan du ikke sende billedet på min mail, sender den i en pb


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    Jubiiii

    Jeg er bare så glad og vil lige dele det med jer og samtidig sige stor tak til Morstrik for at have etableret kontakten så jeg kunne få strømkabel til min symaskine.

    I går eftermiddag modtog jeg en pakke med posten - I kan tro jeg var spændt på at finde symaskinen frem og prøve at se om stikket passede og om symaskinen virkede...

    20160610_123217.jpg

    Den virkede så nu skal jeg bare til at lære symaskinen at kende så jeg kan komme i gang med mine første projekter som vil være at lave tasker af cowboybukse-stof - er spændt på at komme i gang

    Og endnu engang mange tusinde tak for hjælpen Morstrik
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det dejligt at man kan hjælpe hinanden og nu må vi se hvad du får ud af alle dine ideer jeg glæder mig.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Ja som jeg lige har skrevet i overskriften - så har jeg stadigvæk brug for hjælp til min symaskine...

    Jeg fik jo afprøvet kablet og det passede og der var lys i maskinen, men da jeg skulle til at tråde den og forsøge at sy så ville maskinen alligevel ikke som jeg ville...

    Der er lyd og lys i maskinen men det er som om noget forhindrer den i at starte...

    Det kan sagtens være noget jeg har overset - har jo ikke syet på symaskine siden jeg havde håndarbejde i folkeskolen...

    Nu søger jeg med lys og lygte efter en som kender lidt mere til symaskiner end jeg og eventuelt også skal med til træf i Bramming den 1. April for så kunne jeg tage maskinen med så der kunne blive kigget på den om den er helt umulig at bruge eller om der er håb for at den stadig har mange sy"kilometer" tilbage i sig
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •