Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: God artikkel

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak til Inge K for normeringen af os varmestuestrik.dk og mig.

    Bente Vinding startede for ti år siden varmestuestrik.dk som laver varme ting til hjemløse og andre socialt udsatte i Danmark. Bentes store arbejde gør at de mange, der gør en frivillig indsats, alle er bevidste om at være del af et stort fællesskab, der gør en forskel for de socialt udsatte. Bente arbejder utrættelig på at skaffe penge til indkøb af strømpegarn og det vil være en rigtig god oplevelse at være med til at give en hjælpende hånd med dette herigennem.

    Den 11. april 2016 offentliggør vores dommerkomite 6 finalister på www.søndag.dk/heltinde på baggrund af alle nomineringerne.

    Dommerkomiteen består af:
    Mimi Jakobsen (Tidl. Generalsekretær i Red Barnet)
    Lisbeth Zornig Andersen (Cand.polit., forfatter, debattør og direktør i Huset Zornig)
    Hanne Reintoft (Forfatter, pensioneret socialrådgiver og brevkasseredaktør)
    Stinne Bjerre (Chefredaktør SØNDAG).

    Husk også selv at være med i den endelige afstemning fra 11. – 22. april 2016.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Lona for din normering af varmestuestrik.dk og mig .
    Lona skrev


    Nomineret fordi:
    Bente har, gennem nu 10 år, stået i spidsen for Varmestuestrikkerne. Ideen er hendes egen, og hun har gennem årene utrætteligt kæmpet for Danmarks hjemløse, og hun har givet sin energi videre til det fast sammentømrede netværk af kvinder (og endda nogle få mænd), som er stolte af at kunne kalde sig Varmestuestrikkere. Alle bidrager efter evne og overskud, men Bente er hjerteblodet. Hun har, om nogen, fortjent anerkendelse for dette.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    TAK til vtj for normeringen af varmestuestrik og mig.


    Vtj skrev:

    Bente Vinding startede for ti år siden varmestuestrik.dk som laver varme ting til hjemløse og andre socialt udsatte i Danmark. Bentes store arbejde gør at de mange, der gør en frivillig indsats, alle er bevidste om at være del af et stort fællesskab, der gør en forskel for de socialt udsatte. Bente arbejder utrættelig på at skaffe penge til indkøb af strømpegarn og det vil være en rigtig god oplevelse at være med til at give en hjælpende hånd med dette herigennem.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Maria fra speedyneedlehar indsendt dette, jeg siger mange TAK:


    Nomineret fordi:


    Bente er en fantastisk ildsjæl hvis hjerte banker for de svageste i samfundet. Selvom hun kan være noget af en hård modstander når restpartier af garn skal opkøbes, så har jeg den dybeste respekt for hende og hendes arbejde. Bente sørger altid for at der bliver mest muligt til dem der trænger.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg troede kun, at man kan nomineres 1 én gang.

    Men jeg stemmer, når det bliver muligt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •