Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 15

Emner: God artikkel

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443

    God artikkel

    i Ugebladet SØNDAG der udkommer i morgen er der en fin artikel om Hundeuld.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Woouw er den med denne gang, de havde ellers lovet at sende et blad til mig. Dr skulle gerne stå noget om Marion og Staal i artiklen også.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Jeg har i dag nomineres Hundeuld til SØNDAGS heltindepris.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for nomineringen jeg har accepterer nomineringen www.søndag.dk/heltinde

    Husk at være med i den endelige afstemning fra 11. – 22. april 2016.



    Nomineret fordi:


    Jeg vil gerne igen i år indstille Bente Vinding (HUNDEULD) Dejligt at se I i denne uge har en artikel om hende. Bente (og hendes mand) gør et fantastisk stykke arbejde for de socialt udsatte. ROKKEN giver god inspiration for os medlemmer og andre der Logger ind. På den måde kan mange af os der ikke er i arbejde af den ene eller anden grund, føle at vi alligevel er med til at "yde" lidt. Bente har et STORT hjerte og fortjener en annerkendelse for det.
    Sidst redigeret af hundeuld : 15-03-2016 kl. 11:29
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er der en artikel på forsiden af websiden
    rart vi får nogen omtale af vores arbejde.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det er en flot artikel.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak Bente Kristine for nominering


    Nomineret fordi:


    En ildsjæl, iværksætter og en af hverdagens heltinder, derfor nominerer jeg Bente Vinding til årets heltindepris. I 2006 startede hun Varmestuestrik dk. der i år fejrer 10 års jubilæum. I de 10 år har hun oprettet 10 depoter over hele lande og sammen med ca. 600 varmestuestrikkere , der strikker hjemme eller i grupper, sørget for at hjemløse og socialt udsatte kan få varmt strikket tøj til vinteren. Hvis hun bliver modtager af prisen, vil der blive købt strømpegarn for pengene. Det kan blive til ca. 850 par strømper - 1/6 del af de strømper der udleveres årligt.

    http://www.soendag.dk/heltindepris-a...=accept&id=159
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Alle kan gå ind på ugebladet SØNDAG og lave deres egen nominering.
    Jo flere der gør det, jo større chance er der måske for at Bente Vinding får prisen,
    som hun i den grad fortjener.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    LICA har normeneret mig og jeg siger så mange gange TAK

    Du er nomineret fordi:

    Bente førte sin fantastiske ide ud i livet. Varmestuestrik.dk projektet på rokken.dk. Igennem dette projekt er der mange som får glæde af ideen: De socialt udsatte her i Danmark. Nørklerne rundt omkring i landet , som er med til at gøre en forskel og kan bidrage med det de har overskud til at nørkle til fordel for de socialt udsatte. Det store landsdækkende fællesskab på internettet og i nørklegrupper. Bente er, sammen med de frivillige landet over, 10 år senere stadigvæk igang med nørkleriet og indsamling af strømpegarn og andet garn til fordel for de socialt udsatte her i Danmark.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak til Inge K for normeringen af os varmestuestrik.dk og mig.

    Bente Vinding startede for ti år siden varmestuestrik.dk som laver varme ting til hjemløse og andre socialt udsatte i Danmark. Bentes store arbejde gør at de mange, der gør en frivillig indsats, alle er bevidste om at være del af et stort fællesskab, der gør en forskel for de socialt udsatte. Bente arbejder utrættelig på at skaffe penge til indkøb af strømpegarn og det vil være en rigtig god oplevelse at være med til at give en hjælpende hånd med dette herigennem.

    Den 11. april 2016 offentliggør vores dommerkomite 6 finalister på www.søndag.dk/heltinde på baggrund af alle nomineringerne.

    Dommerkomiteen består af:
    Mimi Jakobsen (Tidl. Generalsekretær i Red Barnet)
    Lisbeth Zornig Andersen (Cand.polit., forfatter, debattør og direktør i Huset Zornig)
    Hanne Reintoft (Forfatter, pensioneret socialrådgiver og brevkasseredaktør)
    Stinne Bjerre (Chefredaktør SØNDAG).

    Husk også selv at være med i den endelige afstemning fra 11. – 22. april 2016.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •