Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 67

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2016

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    God ide med halstørklæderne .. bliv endelig ved
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så har Bente, Aase Staal og jeg været i gang på Hoveddepotet i dag. Vi startede 9.30 og da kl. blev 15.30 gik vi hjem, så orkede vi ikke mere. Der er pakket garn til Køge og København depoterne. Der er pakket til SAND-Ringsted krisecenter- UDENFOR- og Mændenes hjem. I alt er der pakket 405 huer-416 luffer/håndledsvarmere-390 halsdisser/halstørklæder-640 par strømper-11 børnetrøjer-35 voksen trøjer-2 tæpper-10 sjaler-1 pose lommevenner-1 dukketøjspose-1 spencer-40 sæt. Derudover har vi pakket 12 poser med strik ud.
    Så nu sidder jeg bare med en kop kaffe og slapper af.
    Og så tog jeg nogle flere halstørklæder som er for små med hjem, så hvis jeg nu skulle kede mig, kan jeg sy dem om til noget brugbart.

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for en dejlig dag Marion du har virkelig styr på det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så har Bente (hundeuld) Aase Staal og jeg fået pakket det sidste til krisecentre, væresteder osv. Nu ser der så tomt ud på depotet. Her er et billede af nogle af de kasser vi har tømt i dag. IMG_5853.jpg
    Der vil inden så længe bliver lagt en liste op med hvad og hvor meget vi skal bruge til næste år, vi har jo hele vinteren, foråret og sommeren til at få fyldt op igen.
    Sidst redigeret af hundeuld : 16-10-2016 kl. 20:54

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Tusind tak til Jens og Bente for at kører ud til dem i København og dem på Sydsjælland og Lolland/Falster. Samme tak skal lyde til Bente Kristine og Poul-Erik for at kører ud til alle dem i Nordsjælland.

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja så rullede vi igen til KBH i dag20161030_113611.jpg 20161030_113455.jpg 20161030_113528.jpg så er der til 2 gange kørsler til KBH + der kommer en ansøgning fra et krisecenter snart i KBH.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    HUSK NU det er sidste gang i år d. 5.11 at Hoveddepotet er åben så har du strik liggende så kom forbi og aflevere og få nyt garn med hjem. Vi åbner igen i Januar 2017. Der bliver kørt 1 tur ned fra Odsherred til Næstved, Lolland og Falster så bor du på den strækning og ingen mulighed har for at komme til et depot kan det afhentes efter aftale med Bente Vinding, så hurtigt som mulig og senest i næste uge.

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    OBS OBS
    Der bliver kørt 1 tur ned fra Odsherred til Næstved, Lolland og Falster så bor du på den strækning og ingen mulighed har for at komme til et depot og du har færdig strik eller mangler garn så giv besked til Bente Vinding eller Marion Christensen senest tirsdag d. 8.11.16

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så kommer der lige en god nyhed Jeg har lige modtaget en besked om at vi får en donation fra fødselsdagspuljen til indkøb af garn fra Malene og Jan fra Højby Kro. www.hojbykro.dk Så nu skal der strikkes strømper og andet godt. Tusind tak til Malene hun havde ønsket penge i stedet for gaver til sin 50 års dag som skulle kunne søges af lokale i Højby, og da vi jo har hoved depot søgte jeg for varmestuestrik. I må meget gerne gå ind på deres hjemmeside og give et like.

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så har jeg været på depotet og rydde op, rykke rundt og sat mærkater på kasserne og hylderne, så nu syntes jeg det er mere overskueligt, håber jeg også at alle brugerne af depotet syntes. Der er en reol med kun børnestrik. IMG_5927.jpg
    En reol kun med blandet voksen strik. IMG_5928.jpg
    En reol kun med damestrik. IMG_5929.jpg
    En reol kun med herrer strik. IMG_5930.jpg
    Og så reolen med huer, hagesmække, grydelapper og andre småting. IMG_5931.jpg
    Ja så gik der lige 3 ½ time med det, men dejligt det er gjort.

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •