Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 67

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2016

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her er de glade henter fra Herlev 20160719_195731.jpg fra venstre Tom - Kaj -Lise lotte og Inge K

    Der er også blevet pakket blandet garn til Køge - København 20160720_105353.jpg og 3 sække til Aalborg 20160720_105401.jpg

    Depot bestyr Marion har travlt på computeren 20160720_105405.jpg nu har Inge K haft printer med til depotet, den skal vi have installeret.

    *Brumby* kom og forærede depotet en masse kasser, som Åse tog til sig så de kan blive brugt blandt andet til Strikkeklub Odsherred. 20160720_130704.jpg

    Kaj vores ambassadør for varmestuestrik.dk havde travlt med blandt andet at flytte rundt 20160720_105702.jpg så der er plads til de neonatal strikker depot ved os. TAK Kaj

    Vi forsætter i næste indlæg.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der blev arbejdet så svenden sprang 20160720_135612.jpg her er det *Brumby* der holder en UFO med dobbelt garn der skal trevles op, så der er 2 der vinder og Kaj er godt i gang med at spole garn op.

    En dejlig dag vi takker alle der kom. Anne Grethe helt fra Lemvig - Inge og Kaj fra Spjald - Trine fra Sorø - Aase fra Højby, i ser ikke hun er med på billederne , hun havde nemlig travlt med at gøre klar til Odsherred Strikkeklub og folde folder der skal i post kassen rundt omkring, Jens og undertegnet var der også.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    SÅDAN nu har morstrik fået sat printer og computer sammen på depotet, så nu kan vi printe folder osv ud derover. STOR TAK til Morstrik skal der lyde .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så sker det på lørdag d. 6. august kl. 11-13 er der åben på Hoveddepotet igen, alle er meget velkommen med deres færdig strik, så vi kan få fyldt hylderne op igen. Samtidig starter vores strikkeklub op fra kl. 10-13 også på Højby skole, det bliver spændende. Jeg kan ikke være tilstede denne dag, da min datter skal giftes og hun mener ikke jeg kan nå begge dele og hun har nok ret men Helle A tager over for mig og har gode hjælpere. Når jeg har billeder af brudeparret bliver det lagt ind i "brudepar/kjoler gennem tiden" tror jeg den hedder, samtidig vil jeg lægge et billede af min egen brudekjole fra jeg blev gift i 1979. Jeg ønsker jer alle en god dag.
    Marion

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    20 May 2011
    Geografisk sted
    Højby Sj
    Indlæg
    10
    En lille bøn til jer der strikker vanter. På billedet ses et par vanter der er meget rummelige og en lillebitte tommelfinger, måske kan der laves nogle hvor det passer sammen. IMG_5569.jpg
    På forhånd tak.

    Hilsen fra hoveddepotet hvor alle er velkommen.
    Åben den første lørdag i hver måned kl. 11-12

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er det på lørdag vi igen har åben på depotet og strikkeklubben fra kl 10 til 13 kom og hils på.

    Sidst jeg var på depotet havde Staal været godt i gang med at spole strømpegarn op , se bare her 20160826_161345.jpg så er det bare om at komme i gang med strømpe pindene.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Alle der har tid og lyst er meget velkommen på Hoveddepotet d. 3.9, vi har rigtig meget garn der skal sorteres så al hjælp tages imod med kyshånd

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    En telefon opringning fra Margit Frandsen ang.. Grønlands sækkene, de er nået fint frem og der er meget af det der er uddelt til krisecenter og væresteder, noget er solgt hvor så pengene bliver brugt til krise/væresteder. Kufferterne med dukke tøjdukker.jpg vagte stor jubel.jul2.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor er det dejligt det nåede frem, og modtagerne blev glade

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Så har Bente, Aase og jeg igen pakket ansøgninger i dag 7 stk. blev det til.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •