Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 67

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2016

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Billederne her har Marion taget af de tomme hylder tom4.jpg tom5.jpg tom10.jpg Nu vil vi håber der kommer meget ind til August..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Feb 2010
    Geografisk sted
    3550 Slangerup
    Indlæg
    1.475
    Hvor har i været flittige

    Håber det bringer glæde hos modtagerne.

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Hvor ser det flot ud - dejligt at se

    Marion - det med den måde billederne vender på - det var jeg også ude for på hjemmesiden og der fik jeg at vide at det kunne være fordi billederne var taget med en mobiltelefon - så jeg skulle prøve at åbne dem og gemme dem igennem et billedprogram og det hjalp - men det er jo ikke sikkert det er derfor dine billeder vender på hovedet
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Jeg har taget billerne med mobil, men vil prøve dit råd.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har fundet ud af, at når jeg tager et foto med min mobil, så sender jeg det til min e-mailadresse som mms (billed sms) så går jeg ind med computeren og downloader til mit billedprogram. Så kan jeg beskære og gøre, hvad jeg vil med billedet.

    Det er nemmere end at tage sim kortet ud af telefonen og overføre billedet med en usb nøgle. Men det er ikke de pæneste billeder min telefon tager. Men så længe, jeg ikke kan flytte billeder over fra kameraet til computeren, så kan jeg kun bruge min mobil.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er virkelig gang i den på hoved depotet i denne uge.

    Mandag kom Lion = Margit og Erik for at hente det der skulle til Aalborg /Grønland
    Tirsdag kom Lisselotte og Tom fra Herlev for at hente nogle sække til et lille børnehjem i Afrika
    I dag onsdag kommer Brumby fra Sorø - Anne Grethe fra Thy -Inge K og Kaj fra Spjald - Marion - Aase - Jens og jeg og måske et par stykker mere, i skal nok få billeder derfra senere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er virkelig gang i den på hoved depotet i denne uge.

    Mandag kom Lion = Margit og Erik for at hente det der skulle til Aalborg /Grønland alle.jpgher er dem der pakkede det
    Tirsdag kom Lisselotte og Tom fra Herlev for at hente nogle sække til et lille børnehjem i Afrika13653167_10210488214228544_4175329685612452026_o.jpg
    I dag onsdag kommer Brumby fra Sorø - Anne Grethe fra Thy -Inge K og Kaj fra Spjald - Marion - Aase - Jens og jeg og måske et par stykker mere, i skal nok få billeder derfra senere.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Her kommer lige lidt billeder af hvad vi havde gang i går på Hoveddepotet. Der var rigtig god hjælp fra Jylland af, tusind tak fordi i hjælper os med en arbejdsdag. Der blev sorteret garn i lange baner og pakket til Aalborg og Videbæk. Der blev gjort klar til vores nye strikkeklub der starter 6. august på Højby skole i håndarbejds lokalet.

    IMG_5524.jpg IMG_5525.jpg IMG_5526.jpg IMG_5527.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 21-07-2016 kl. 12:51

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    En opdatering omkring Grønland.
    Det vi havde pakket er nu blevet afhentet og er på vej til Grønland. Stor tak til alle depoter og vores strikkere for hjælpen med at levere strik til dette formål. Jeg er sikker på det bliver godt modtaget på de steder hvor det skal gøre gavn. Dejligt vi kan gøre en forskel.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Ja, jeg kan godt se, at I "står på hovedet" for at lave noget.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •