Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 67

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2016

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Livets gang på hoveddetpotet 2016

    De foregående år ligger her


    2016 er gået i gang og hoved depotet starter op i dag og det med
    ny depot bestyr
    Marion Christensen
    der har overtaget jobbet og jeg vil byde hende så hjertelig velkommen.

    Jeg vil vær til at træffe ind imellem på depotet, jeg kan sørma ikke lade være; men roret er overladt til Marion.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ugebladet Søndag har sendt journalist Rikke og fotograf i torsdag for at hører om varmestuestrik.dk De var også med for at fotografer på hoved depotet, så nu skal vi bare holde øje med hvornår det udkommer.

    IMG_7862.jpg IMG_7863.jpg IMG_7864.jpg IMG_7865.jpg IMG_7866.jpg IMG_7867.jpg Det er godt vi har Jens til at tag billeder af det hele i baggrunden.
    Sidst redigeret af hundeuld : 06-02-2016 kl. 19:30
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var lidt af en ilddåb Marion fik i dag på hoved depotet, for der kom mange og det var store mængder der blev indleveret.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Stort velkommen til Marion Christensen

    Dejligt at kunne kigge med på alle billederne fra dagen
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er oplæringen gået i gang med den nye depot bestyr Marion, det ser sådan her ud.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (33,8 Kb, 11 visninger)
    • Filtype: jpg 3.jpg (36,7 Kb, 10 visninger)
    • Filtype: jpg 2.jpg (43,8 Kb, 10 visninger)
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    08 Nov 2015
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    126
    Ses vi på lørdag på hoved depotet ? Vi skal have startet 20 huer op til vores 10 års jubilæum

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg havde startet et forsøg op inden Marion tog over til når vi skal pakke til efteråret for at der absolut skal være så få løft som overhoved muligt, Marion er med på at prøve det af.

    Det går ud på at stable det færdig optalte strik , på en bestemt måde i højden, så vi kan rulle det lille stålbord hen til kasserne som vippes om på siden lukket, så er der indkøbt et affalds stativ lige til at dumpe det ned i en plastik pose så kan vi skubbe strikket over i plastik posen og lukke den efter der er sat navn på og til sidst køre den hen til det sted hvor den skal være, det ser sådan her ud stativ.jpg tror det vil fungere, det kan kun være de nederst kasser vi skal have op på stål bordet.
    Sidst redigeret af hundeuld : 22-03-2016 kl. 13:08
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jeg havde startet et forsøg op inden Marion tog over til når vi skal pakke til efteråret for at der absolut skal være så få lyst som overhoved muligt, Marion er med på at prøve det af.

    Det går ud på at stable det færdig optalte strik , på en bestemt måde i højden, så vi kan rulle det lille stålbord hen til kasserne som vippes om på siden lukket, så er der indkøbt et affalds stativ lige til at dumpe det ned i en plastik pose så kan vi skubbe strikket over i plastik posen og lukke den efter der er sat navn på og til sidst køre den hen til det sted hvor den skal være, det ser sådan her ud stativ.jpg tror det vil fungere, det kan kun være de nederst kasser vi skal have op på stål bordet.
    Det er da smart fundet på - det bliver spændende at høre til efteråret om hvordan det forløber
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så kære hjælper på Hoved depotet, så står der arbejde til jer fra vores 3 besøg rundt i KBH området 20160430_151604.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Så kære hjælper på Hoved depotet, så står der arbejde til jer fra vores 3 besøg rundt i KBH området 20160430_151604.jpg
    Der er virkelig noget at gå i gang med
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Side 1 af 7 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •