Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Missemors kreative hjørne 2016

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Missemors kreative hjørne 2016

    Så må jeg vist hellere få startet en ny tråd op - selvom meget af det jeg laver er gengangere. Men som man siger: "Det er det de unge vil ha' " - og så må jeg hellere adlyde

    KB aben har jeg allerede lavet fire af i år, af den store model, indtil videre kun 1 af den lille.
    Happy Hippo er også stadig ganske populær, så der hopper også nogle bestillinger af nålen, dejligt folk siger til i god tid, før det skal bruges, så kan jeg nok nogenlunde følge med

    Og så havde jeg lige en lille times tid til overs, sker ellers meget sjældent hos mig, så nu VILLE jeg prøve at hækle en lille elefant ala det der sebra der er så populært blandt småbørnsmødre. Jeg fandt nogle billeder og så prøvede jeg. Er selv ganske godt tilfreds. Den er ca. 12 cm lang, 10 høj og ca. 5 bred. Den har ikke "stå-ben", den er bare til at kramme med

    Ellers har jeg gang i en bestilling, noget jeg ikke har prøvet før, så det er lidt med at trevle op og prøve igen. Men I skal nok få resultatet af se, på et tidspunkt.
    IMG_9735.jpg
    IMG_9770.jpg
    IMG_9805.jpg
    IMG_9806.jpg

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Jan 2009
    Geografisk sted
    Langå 5874 Hesselager
    Indlæg
    443
    Uh, hvor er det fine ting du laver.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hovsa, jeg har da lige glemt et dagplejesæt med strømper og vanter i strømpegarn - de vanter er et hit hos dagplejemødrene

    Og så blev jeg færdig med mit lille projekt - opskrift på hæklede luftballoner - godt guidet af en småbørnsmor der kunne fortælle, hvad det var de andre i mødregruppen kunne lide af facon, farver o.s.v.
    IMG_9762.jpg

    Hæklet luftballon.jpg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tusinde TAK for opskriften den er lagt til salg.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Hvor er det nogle flotte og meget forskellige ting du har fået lavet Missemor
    Kunne godt selv tænke mig at lave sådan en flodhest - er det meget svært når det skal sættes sammen eller?
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Nej det synes jeg ikke, der er gode billeder med, så den kan faktisk laves helt uden opskrift.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •