Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Merete Ejlerskovs færdige arbejde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178

    Merete Ejlerskovs færdige arbejde

    Mit sidste nye patchwork.Vægstykke endnu kun ophængt i knappenåle (min stang til ophæng gemmer sig i kælderen).
    Alt er syet i hånden,sommerfuglene er applikeret på med knaphulssting.Kun "guldsyningerne" er gjort på maskine med frihåndssyning.
    Og dette stykke er ikke en ufo.Dem har jeg ellers nogle stykker af,men har sat mig for at komme igennem det hele stille og roligt.
    Vi flyttede sidste år til mindre plads så der skal stadig ryddes ud(så bliver der jo plads til noget andet.
    Jeg var til quiltrally i søndags-skulle ikke købe noget,meeeen altså .29-9-2015 007.jpg

    Jeg ser at farverne ikke træder ordentlig frem,ved ikke(kan ikke indstille kamera).

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 Aug 2013
    Geografisk sted
    7790 Thyholm
    Indlæg
    611
    Stort projekt.
    Ser meget flot ud!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det smukt , dejlige farver .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvor er det bare flot, må være sindsygt svært med de sommerfugle

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Tak. Det var ikke svært med de sommerfugle.Men tidskrævende da der skal tegnes og stryges og klippes og stryges igen,så kan man begynde at sy knaphulssting,jeg synes det var rigtig hyggeligt.Og det samme skulle gøres med blomsterne ude i siderne.

    Jeg har lige købt bagstof til en ufo,det er også et væghæng der oprindelig var tænkt som et stort tæppe,men det kan jeg godt se er utopi.Så det er"krympet".

    Hav en god dag-den sidste i september.
    Merete

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •