Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Det hele kongerige.

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892

    Det hele kongerige.

    Hej alle Rokkere.
    Var der noget med, at der er en fejl på opskriften af det hele kongerige/Det Royale Svøb? Jeg synes at det forekommer mig, at der engang var nogle rettelser.
    Evt. bare at nogle af jer lige kan pege den ud inden jeg strikker.
    Vil også lige høre om nogle af jer har strikket inderborten rundt på een gang? Bare så man ikke skal sy så meget bagefter.
    God søndag til alle.

    Hilsen strikke Marie

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    jeg har strikket flere efter opskriften på familie journalen - der ingen fejl, jeg strikker en mellem bort først, når jeg strikker den næste, tager jeg den løse maske som man starter pinden med igennem masken på den første bort o.s.v. håber det er til at forstå, så jeg sy kun yderborten sammen til sidst.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg har heller ikke fundet fejl, strikker også borten sammen i opslagene, så eneste søm er start/slut på yderborten.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Tak skal I have. Det forekommer mig bare at jeg engang har modtaget en fil med Rokkens logo på hvor der var rettelser til "lilleprinsens sjal" Jeg kan selvfølgelig ikke finde den USB pen med den på, men indtil nu er jeg ikke stødt ind i fejl. Har ligeledes fået vejledning til at strikke alle 4 borter rundt på een gang. Alt går og det er et dejligt strikketøj.
    Hilsen
    Strikke Marie

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Her et Mary svøb med mønster i midten. Strikket i Babyull Lanett fra Sandnes garn. Pind nr 4, brugte 9 nøgler garn. Det måler 140 cm på hver led med nålene i.
    På billedet kan jeg da godt se, at jeg måske skal ha rettet lidt på de nåle :-)

    P6120016.jpg

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor ser det godt ud Asta …
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •