Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Opskrift på jagtsokker/strømper

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    17 Oct 2009
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    7

    Opskrift på jagtsokker/strømper

    Jeg har søgt med lys og lygte, på nettet, efter en opskrift på jagtsokker, jeg vil strikke til min far i julegave. (ved jeg er i god tid, men når vejret er godt, får jeg ikke strikket). Jeg forestiller mig at de næsten skal være godt og vel knæstrømper, i hvert fald nå over gummistøvlekanten. Der må gerne være et par snoninger på. Eller evt. et lille rådyr ved kanten, i kontrastfarve. Pinde str. 3-4. fod str. 42-44.
    Måske jeg bare kan bruge en alm. knøstrømpeopskrift men er blevet "blind" fordi jeg ser et par mørkegrønne/flaskegrønne strømper for mig
    Er der nogen der kan hjælpe?

    Sommerhilsen
    Heidi

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/se...2&sort=default
    her er nogle meget lange knæstrømper. Ikke lige jægermodellen men måske kan du selv lave den når du har maskeantal og mønster på ud- og indtagninger.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    25 May 2012
    Geografisk sted
    Mørke
    Indlæg
    6
    Du kan prøve at søge på engelsk : sock knitting patterns free mens hunting socks
    Eller noget i den stil der findes rigtig mange og ellers findes der bøger du kan låne på biblioteket. Jeg har lånt flere engelske her i foråret, de er flinke til at skaffe bøger hjem.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    25 May 2012
    Geografisk sted
    Mørke
    Indlæg
    6
    Du kan prøve at søge på engelsk : sock knitting patterns free mens hunting socks
    Eller noget i den stil der findes rigtig mange og ellers findes der bøger du kan låne på biblioteket. Jeg har lånt flere engelske her i foråret, de er flinke til at skaffe bøger hjem.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    17 Oct 2009
    Geografisk sted
    Fensmark
    Indlæg
    7
    Af hjertet tak de damer :-) Kan se at jeg var blevet midlertidigt blind ;-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •