Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Taske af cowboystof

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Feb 2009
    Geografisk sted
    Brønshøj
    Indlæg
    47

    Taske af cowboystof

    Min datter på 9 fik en idé med at lave tasker af gamle cowboybukser. Hun syede af buksebenene, så toppen blev tilbage. Jeg fik så idéen med at sy det til en taske. Jeg har brugt to lynlåse, en lille carabinhage (til nøgler, så de altid kan findes) og lidt stof til en indvendig lynlåslomme. Hanken er revet lagenlærred der er flettet sammen. Jeg skal nok have forstærket den med noget, der er lidt mere solidt.

    Jeg har syet oveni eksisterende syninger med brungult tråd - så ses mine tilføjelser næsten ikke fra forsiden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den der med karabinhagen er bare SÅ god, har i hele weekend rodet rundt i min store taske for at finde nøglerne, det skal der gøres noget ved, så god ide.

    Herlig måde at genbruge og få sådan en taske ud af det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733
    Citat Oprindeligt indsendt af Ulset Se meddelelser
    Min datter på 9 fik en idé med at lave tasker af gamle cowboybukser. Hun syede af buksebenene, så toppen blev tilbage. Jeg fik så idéen med at sy det til en taske. Jeg har brugt to lynlåse, en lille carabinhage (til nøgler, så de altid kan findes) og lidt stof til en indvendig lynlåslomme. Hanken er revet lagenlærred der er flettet sammen. Jeg skal nok have forstærket den med noget, der er lidt mere solidt.

    Jeg har syet oveni eksisterende syninger med brungult tråd - så ses mine tilføjelser næsten ikke fra forsiden.
    Super god idé Det er også det projekt jeg skal i gang med men skal først lige have strøm til min symaskine
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •