Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Rulle en trøje

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Rulle en trøje

    Når jeg har strikket noget ruller jeg det ind i et vådt håndklæde og lader der ligge et par timer i det og derefter bliver det lagt til tørre.
    HVORFOR , det retter maskerne ud specielt hvis du har flere farver som du strikker med på engang som her bang7.jpg.
    Det er et badehåndklæde jeg bruger til store ting og jeg har ikke noget bord der har længden til det og gulvet er for langt væk

    Så derfor bruger jeg det, at jeg rier langs kanterne som på det her billede IMG_6574.jpg så kan man rulle det i etaper.

    Og her er de så befriet for ri tråden. IMG_6582-1000.jpg 20.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178
    Hvor er den bare flot den poncho nr.4.
    Jeg har strikket en i rød-grøn-blå i børnestørrelse,mangler lige at fotografere den.
    I de sidste uger har jeg været hængt godt op på grund af en stor fest og efterfølgende erkendelse af at jeg ikke er hverken 20-30-40 år mere.

    Ønsker jer alle en god påske.
    Merete

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det er ikke sådan når vi ikke er 18 år længere jeg har indset det og købt mig hjælp når det behøves en klog beslutning syntes gemalen.

    Glæder mig til at se din poncho i Børne str. jeg har slået op til en ny; men når den er færdig så bliver der ikke lavet flere foreløbig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja det er ikke sådan når vi ikke er 18 år længere jeg har indset det og købt mig hjælp når det behøves en klog beslutning syntes gemalen.

    Glæder mig til at se din poncho i Børne str. jeg har slået op til en ny; men når den er færdig så bliver der ikke lavet flere foreløbig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •