Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 28

Emner: Mon vi kan finde et depot, nu vi har penge.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Mon vi kan finde et depot, nu vi har penge.

    Lidt underligt det her

    Vi har til et nyt depot i området Ringkøbing Skjern kommune 2 depot bestyr og flere hjælper
    Vi har også penge til at starte op med for se her

    Kære Inge

    Vi har behandlet jeres ansøgning, og det har været muligt at støtte med 2.500kr, når jeres projektet bliver en realitet.

    Så når i har fundet et sted at etablere jer skal du bare informere mig og jeg vil sørge for at pengene bliver overført.

    Med venlig hilsen
    Præsident Lions Videbæk
    Per Goldenbeck

    MEN VI HAR IKKE ET STABILT DEPOT I OMRÅDET der er flere muligheder for kort tids depot; men det er der ingen der har lyst til at gå i gang med, så der ledes videre og har du kendskab til noget, så kom endelig frem med det, så det kan undersøges.
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-03-2015 kl. 13:21
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ja, det er den omvendte verden

    vi kunne virkelig godt bruge nogle gode ideer til at komme videre.
    Hvis du kender nogen, der har et lokale, vi kan låne eller du bare har kendskab til et tomt lokale et sted i Ringkøbing-Skjern kommune eller nærmeste omegn, vil vi meget gerne høre om det.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jamen dog, sikke et positivt "problem" til en forandring Mon ikke det lykkedes, jeg krydser alt der krydses kan

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det lyder godt, Hundeuld. Men mon ikke der skulle have stået Ringkøbing. Det nærmeste Nykøbing er vist Nykøbing Mors.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #5
    anni jensen Gæst
    Mon jeg læste forkert?

    Dent er da helt utroligt.

    Mon ikke der er en forretning, privat person/rokker der kan stille et værelse/garage til rådighed. Det kunne også være et kommunalt sted.

    Det er kun fantasien der sætter begrænsning.

    Pu'ha jeg håber det lykkes.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Mon ikke man kan kontakte kommunen, for at høre dem ad?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er dejligt at høre jeres ideer til at lede. Forhåbentlig er der pludselig en ide der giver pote, så fortsæt endelig.
    For at give en kort tur rundt i hvad vi har prøvet, kan jeg nævne kommunen: frivilligkoordinatoren, den bygningsansvarlige, en institutionsleder med en nedlagt institution, lokale aviser, sogneblade, postvæsnet, Midttrafik, facebook, lokale præster....det var vist de fleste.
    Jeg vil nu ikke påstå at det kun er fantasien, der sætter grænser - det er der så mange andre forhold der gør, synes jeg.
    Nej, fantasien er det, der skal få os videre - ikke det, der skal begrænse os.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har slået det op i min face book profil, da jeg ihvertfald kender én person i Ringkøbing, som måske ville vide noget. Men der kan også være andre, der læser det, som måske har en ide om, hvor det kunne være.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Inge K Se meddelelser
    For at give en kort tur rundt i hvad vi har prøvet, kan jeg nævne kommunen: frivilligkoordinatoren, den bygningsansvarlige, en institutionsleder med en nedlagt institution, lokale aviser, sogneblade, postvæsnet, Midttrafik, facebook, lokale præster
    Og INGEN af dem havde et bud på hvor der var et rum ledigt???
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ikke noget som har givet resultat indtil nu. Jeg har fået masser af tips og tlf numre og har selvfølgelig afprøvet hver og én. Pt er der et par stykker, jeg venter svar fra.
    Vi søger efter et rum, der er tørt og som kan låses. Det skal være gratis og der skal være adgang til et toilet. De fire ting vil jeg vente på at finde på én gang.
    Del endelig også på Facebook - det er ikke til at vide hvor den rigtige kontakt skal findes.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •