Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Renee arbejde med uld

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Uh det kribler i fingrene at se på de billeder! Planen var jo, at sommerens eftermiddagshede skulle udholdes i skyggen med at lære min rok ordentligt at kende efter formiddagens aktivprogram for pigerne og deres mor... Men sådan er det absolut ikke gået.

    Nu håber jeg på, at august vil komme med vejr og tid til de sysler. Jeg har en del (ihvertfald for mig) liggende, jeg vil have gjort færdig og igang med... Så frist endelig videre Renee - også selvom du ikke har tiden til at skrive meget! Smid glimt ind hist og pist
    og Julemor

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Uha Dytbåt jeg overgiver mig... du får lov til at købe denne gang, men der bliver kamp om det næste, er du med på den
    Det ser vildt lækkert ud...og jeg vil frygtelig gerne se det færdige garn..
    Ja, hundeuld siger at hun overgiver sig, men la`mig fortælle jer en hemmelighed. Vi har en genbrugs station på gården og lastbilernre skal vejes når de kommer inde. Det gøre vi også med hundeuld for at rationere mængden af uld hun får lov at købe.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej altså Renee DET skulle være en hemlighed....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    dytbåt Gæst
    Tak Renee jeg har modtaget det skjønne karteflor, og jeg har prøvet at spinde en lille bundt garn. Det er lækkert at spinde af og jeg har bestemt at jeg skal strikke en cardigan til mig selv, så der skal da spindes noget garn.

    Til jer andre, her er nogle billeder at savle over
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    Jämtland Sverige
    Indlæg
    221
    Jeg misbruger min rokke - har det tit på udstillinger i alle slags veje så smører jeg træet en gang om året med linolie.
    Venligst Renee
    Sidst redigeret af OPR1 : 24-05-2009 kl. 15:24

  6. #16
    Hjørdis Jensen Gæst
    Mange tak for svaret Renee, så har jeg da et par muligheder !


  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Finder lige ud af de her billeder fra Renee karteri ikke ligger på rokken, syntes i skal have lov til at kigge indefor hos hende.



    Advarsel !!!
    Hvis i tager derop, så hav den store pengepung med
    Sidst redigeret af hundeuld : 22-08-2010 kl. 22:18
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    det kan da gå hen og blive halv farligt. jeg har næsten brugt den kasse jeg købte til spindetræffet.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Det ser meget spændende ud med al din uld, Renee!

    Man kan også bruge det uspundne uld til at hækle med. Man ruller noget uld til en fingertyk pølse og så hækler man med noget tyndt garn over det uspundne uld. Det giver en spændende "relief" virkning. Jeg har en gammel hæklebog fra 1980 som hedder: Fri hækling af Lis Paludan. Jeg har ikke selv prøvet det endnu. Men det kunne også være en ting, jeg kunne tænke mig at prøve engang.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Synes lige jeg vil lægge billeder ind. På Renees HP så jeg at der var Fåremarked på Hedeland i Roskilde og at hendes priser vil stige pr 1 sep. Øvvv Markedet startede igår..Der måtte jeg da hen selvom det kun var for et par timer og ikke kender damen. Stressede lige og kom i hast ud af døren !

    Så jeg kørte med højt solskin fra Kalundborg og endte i øsende regnvejr i roskilde... Havde jeg regntøj/støvler med ..Nixenbixen.. der blev dømt SOK.. Gosh man jokkede i vand ..Ikke godt for de sælgenes boder. Fik indkredset Renee..som bød på kaffe..dejligt..synd for hende at hendes uldsække stod på jorden og søbbede vand. Nøjjj for en masse lækkert uld..
    På billederne ses Renee finde tørt uld i sækken da der var opholdsvejr ved lukketid . Desværre fik jeg ikke et af manden medens han spillede på fløjte..man han kom da med på billedet alligevel.. Mega hyggeligt at træffe hende
    En rigtig god dag trods alt ..og lidt uld hjemførte jeg oxo både vådt og tørt og ønskede jeg havde flere penge tsk tsk.min halvdårlige rok er nemlig sulten trods sit handicap
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •