Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Det skal afgøres nu

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209

    Det skal afgøres nu

    Hej som overskriften siger nu skal det afgøres
    Jeg har tidligere posted et par tråde her inde på rokken, for at få optimal hjælp til mit nye projekt

    Mit projekt går ud på at jeg godt kan lige farver og fornyelse og det vil jeg kaste hen over min lille sorte hund, hun er nød til at gå med sort rundsyet læder halsbånd for at skåne sin pels og det er altid så kedeligt at se på der for fant jeg på at jeg kun knytte hende nogle gåtur snor i forskellige farver, jeg har bare det problem at jeg bedst kan lide tvillinge liner altså de liner med kabinhager i begge ender, jeg vil gerne knytte dem billigt men afligevel så de bliver holdbare... Jeg vil gerne lave dem i fleece jeg tænker det billigste er at købe to billige fleecetæpper, og klippe i. Jeg skal bruge lange stykker (mere end dobbelt så lange som resultatet skal blive) hvordan kan jeg få det..... Tænker lidt på om man måske kan klippe et helt fleecetæppe ud som en spiral altså rundt og rundt og rundt, tror i man kan knytte med det ??? Alle råd og gode ider og ligende søges

  2. #2
    mosehuset Gæst
    Det tror jeg ikke blive godt, men kan det ikke købes i metermål?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Du kan klippe det i baner, klippe enderne af på¨skrå og sy dem sammen. Flies kan lægges ovenpå hinanden og zig-zagges sammen, så der ikke bliver et sømrum.
    Jeg har ikke selv prøvet, men tror heller ikke at det bliver nemt at knytte pænt af en spiral.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    29 Jan 2011
    Geografisk sted
    sjælland
    Indlæg
    209
    Det med meter mål bliver tælling dyrt en meter koster mere end 40kr så gang man lige det med 5 og det bliver 240kr lidt for dyrt hvis jeg så skal gange 240kr med to for at få to farver det ender med mere end 500kr hvis man også skal ha kabinhager..... Det med at klippe skråt og så syg tror du det er holdbart nok ???

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •