Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Pjuske - 2015 Færdig varmestuestrik..

  1. #11
    cubik Gæst
    flot....den opskrift er altså bare et hit....man kan lave rigtig mange luffer på kort tid

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    varmestuestik 2 001.jpg
    Er lige blevet færdig med yderligere to par drenge Luffer 6-8 år og 2 par håndledsvarmere af restgarn til voksne til varmestuekassen..

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    Har holdt pause fra varmestue strikningen og har kastet mig over at strikke Korte DROPS sokker med snoning og DROPS sokker med hulmønster til såvel mig selv som familie og venner på bestilling.. Det færdige resultat er Jeg stolt af :-)
    blandet billeder 2015 044.jpg[ATTACH=CONFIG]83028
    [/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83026
    [/ATTACH]blandet billeder 2015 114.jpg
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af pjuske : 26-04-2015 kl. 22:50

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    blandet billeder 2015 044.jpg DROPS sokker med hulmønster
    blandet billeder 2015 115.jpg Korte DROPS sokker med snoning i bomuld str. 38-40
    blandet billeder 2015 114.jpg Korte DROPS sokker med snoning i strømpegarn str. 35-37

    Har holdt pause fra varmestue strikningen og har kastet mig over at strikke sokker med hulmønster samt mønster med snoning til mig selv, familie og venner på bestilling.. Er ret stolt over slut resultatet :-)

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    Nu gik der kage i at lægge billeder og tekst op.. :-(

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Du må være hurtigstrikker, siden du kan nå at lave så meget på så kort tid. Jeg er ikke så hurtig, men lidt får jeg lagt i varmestuetråden engang imellem. Jeg er ved et par tynde uldstrømper, som jeg måtte pille op, da jeg havde en fejl. Jeg startede helt forfra.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    Ja Jeg strikke rimeligt hurtigt :-)
    Er lige blevet færdig med en strikkepose med snoninger og foret med små selvklæbende stof stykker, så strikkepindene ikke går igennem samt et tyndt slikebånd til at åbne og lukke posen med, til mig selv. Hvilket Jeg er ret så stolt af. Min tvillingebror har bestilt en strikket sweater med snoninger og høj hals i lysegrå farve i Julegave. Sådan een sweater kan tag sin tid , så det godt have knap 8 mdr til at få strikket den. :-)

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    Ja Jeg strikke rimeligt hurtigt og elsker at prøve nye strikke projekter :-)
    Er lige blevet færdig med en strikkepose med snoninger og foret med små selvklæbende stof stykker, så strikkepindene ikke går igennem samt et tyndt slikebånd til at åbne og lukke posen med, til mig selv. Hvilket Jeg er ret så stolt af. Min tvillingebror har bestilt en strikket sweater med snoninger og høj hals i lysegrå farve i Julegave. Sådan een sweater kan tag sin tid , så det godt have knap 8 mdr til at få strikket den. :-)

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    15 Jan 2015
    Geografisk sted
    Vordingborg
    Indlæg
    26
    Hjemmestikkede ting 2015 005.jpg
    Hjemmestikkede ting 2015 004.jpg
    Hjemmestikkede ting 2015 006.jpg
    De små selvklæbende stofstykker er købt i Søstrene Grene..

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvilken sjov ide og dejlig anderledes.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •