Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 64

Emner: indbrud og tyveri i vores have

  1. #31
    jytte molin Gæst
    heroppe er der flere der strør grov salt,

    så i dag har jeg været hele grunden rundt og strøet en tynd stribe salt så skulle de vende om for de dør af det,

    så i aften vil jeg stå midt ude i haven og grine af dem alle når de render rundt inde hos naboerne og ikke tør komme herind

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Jytte
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    jeg har også lige været ude med salt ,vi har ikke dræber snegle , sorte skovsnegle og så de små med hus på og de er altså også møg iriterende de sidder overalt i blomsterne så nu får de salt ja de gør så
    hilsen
    Tella

  4. #34
    jytte molin Gæst
    rigtig tella der skal gøres noget,

    og vores naboer gider ikke, nåååå ja hvis de møder en så kan de da nok men den dag de kravler indenfor og er alle vegne så får de travlt

    så derfor er vi nogle få her på vejen der prøver at holde dem væk fra vores
    grund, ved at strø salt og ferramol som er uskadelig for naturen og pindsvin, de snegle som er død af giften æder de andre og dermed dør de også

    i går så jeg en i vores carport der lå og gnaskede en regnorm i sig det gør de også, så hvis ikke vi gør en indsats mister vi regnormen

  5. #35
    Johannasdatter Gæst
    Hej have-piger,

    ... nu er der hjælp på vej. Se på nordjyske's hjemmeside (på forsiden) er der lige nu en artikel om, at SF's formand gerne vil have hjemmeværnets 60.000 medlemmer på banen.
    Så, vær' nu fredelig med jeres saltbøsser

    Skal tilbage til gryderne
    Johannasdatter


    www.nordjyske.dk

  6. #36
    Dorado Gæst
    Hva så Jytte, hvordan gik det med saltet ?

    Fik du dig en rigtig god midnatslatter

    Hvor mange lig har du samlet op efter saltningen?

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, og nu er det kommet ind på "borgen" lad os så håbe de gør noget ved det, og det ikke kun er agurketider...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #38
    Ulla P Gæst
    Jeg fik min kaffe galt i halsen, da jeg hørte, at SF vil sætte hæren ind mod fjenden!

  9. #39
    jytte molin Gæst
    jamen dorado det gik rigtig godt den aften hi hi, vejret var med mig sådan en stille aften og gå en tur i haven og de næste par dage har der ikke været så mange,

    men de har nået at æde alle mine tagetes der står nogle umiskendelige grønne stilke,

    jeg hørte også at det er på højt plan nu, men den med hjemmeværnet tror jeg er en joke, de har nok selv fået hele haven fuld af snegle de kære politikere, måske er det det der skal til

  10. #40
    Dorado Gæst
    Ja, det er fordi folketinget har ferie nu, så er der pludselig nogen der har fået pølserne op af lommerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •